برگزاری ۴۰۰ گذر مهارت آموزی رایگان در استان تهران

برگزاری 400 گذر مهارت آموزی رایگان در استان تهران

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای تهران با اشاره به اهمیت گسترش مشاغل خانگی گفت: ۴۰۰ حرفه آموزشی در قالب گذرهای مهارتی رایگان در استان تهران در حال برگزاری است.

حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، طرح گذرهای مهارتی را راهی برای آشنایی و سوق دادن جوانان به سوی کاربلدی و مهارت های فنی و حرفه ای جوانان دانست و بیان کرد:  زمینه اشتغال مولد و پایدار در راستای آموزش، تولید، بازاریابی و فروش فراهم خواهد شد.

وی گسترش مشاغل خانگی را در اقتصاد مهم خواند و افزود: توسعه فضای کسب و کار خانگی، شناسایی مشاغل خانگی در جهت توسعه فرصت‌های شغلی، گسترش سهم درآمد مشاغل خانگی در اقتصاد خانواده از مهمترین دلایل تلاش برای گسترش مشاغل خانگی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای تهران با تاکید بر اینکه رشته های اجرایی در گذرهای مهارتی نقش تولیدی و محصول محوربرای  عرضه به بازار دارند، بیان داشت: انتخاب مشاغل خانگی راه‌کاری برای کسب درآمد به خصوص برای بانوان است و می‌تواند راه‌حلی برای مبارزه با معضل بیکاری جوانان باشد.

وی با اشاره به برگزاری گذر مهارتی رایگان در آموزشگاه‌های تهران عنوان کرد:  حرفه های قالی بافی، گلیم بافی، جعبه سازی، شمع سازی، طراحی و دوخت، کت و شلوار دوزی، صنایع تزیینی، سرمه دوزی، پولک دوزی، قلاب بافی، بافتنی، مولاژ، هویه کاری، پرده دوزی در محل آموزشگاه‌های تهران در حال برگزاری است. 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای تهران با اشاره به اهمیت گسترش مشاغل خانگی گفت:400 حرفه آموزشی در قالب گذرهای مهارتی رایگان در استان تهران در حال برگزاری است.

 انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه