اعتدال، شاخصه معاونت ها و مدیران اجرایی است/ شاه کلید توسعه، عقلانیت، کار و تلاش است

اعتدال، شاخصه معاونت ها و مدیران اجرایی است/ شاه کلید توسعه، عقلانیت، کار و تلاش است

خبرگزاری تسنیم:استاندار استان مرکزی با اشاره به اینکه شاه کلید توسعه، تدبیر، عقلانیت، کار و تلاش است گفت: دربخش های مختلف معاونت ها و مدیران اجرایی از کسانی استفاده می کنم که سیاست های‌اجرایی دولت را قبول دارند و مشی آنها، حرکت در مسیر اعتدال است.

محمد حسین مقیمی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اراک اظهار کرد: مهمترین اصل در انتخاب معاونان و مسئولان اجرایی را در دنبال کردن برنامه های دولت می دانیم و کسانی را برسرکار می گماریم که در راستای تحقق اهداف و برنامه های دولت از دو اصل کلی تدبیر و امید بهره مند باشند.

وی افزود: از این پس در استان مرکزی پایه و اساس اجرای کارها را بر تدبیر و عقلانیت و کار، تلاش و فعالیت از سوی دیگر می گذاریم تا با بکارگیری این شاه کلید برای توسعه و پیشرفت استان مردمان وارسته دیار امام (ره) و اندیشمندان و مفاخر بزرگ، گام‌های بلندی برداریم.

مقیمی با اشاره به مشکلات موجود در جامعه و ضرورت برنامه ریزی در رفع آنها تصریح کرد: نظر به وضعیت اقتصادی، اجتماعی کنونی و مشکلات عدیده ای که بر سر راه به ویژه‌ جوانان وجود دارد و وجود مشکلات و معضلات فرهنگی موجود در کلیه ابعاد، گسترش کار در این حوزه ها باید بیش از پیش باشد که این موضوع مدیرانی برنامه ریز، ساعی و توانمند را طلب می کند.

استاندار مرکزی با اشاره به ویژگی مدیران اجرایی و ارشد استانی گفت: در حرکت رو به جلو و خوبی که در دولت یازدهم در حال شکل گیری است، از مدیران و معاونانی استفاده خواهیم نمود که هماهنگ با برنامه ها و فعالیت های اجرایی دولت باشند.

مقیمی با اشاره به حل مشکلات مردم به‌عنوان خصلت بارز یک مدیر در این دولت افزود: در این دوره از کسانی استفاده خواهیم نمود که چه در زندگی و چه در ماموریت و محل خدمت خود، همواره به‌دنبال رفع مشکلات مردم باشند و تمام تلاش خود را درجهت اجرایی نمودن تدابیر دولت بکار گیرند.

استاندار جدید مرکزی تصریح کرد: مدیرانی را بکار خواهیم گرفت که بدون توقع به خدمت مشغول شوند و هر وظیفه ای را به دوش می گیرند به نحو شایسته به انجام برسانند.

مقیمی افزود: این سیری است که در آن مدیران هم سو، پرتلاش، کارآمد و مدبر با مدیریت ارشد استان همراه خواهند بود که در این شرایط رو به خدمت و تلاش حرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon