ولاسکو از بازیکنانش حساب شده استفاده کرد/ کشورهای آسیایی برای بازی با ایران باید التماس کنند

ولاسکو از بازیکنانش حساب شده استفاده کرد/ کشورهای آسیایی برای بازی با ایران باید التماس کنند

خبرگزاری تسنیم: مدرس فدراسیون والیبال گفت: ولاسکو از همه بازیکنانش خیلی حساب شده استفاده کرد و در نهایت خیلی مقتدرانه و فوق تصور همه قهرمان آسیا شدند.

علی معمری پس از قهرمانی تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم ملی ایران تصمیم داشت یک بار دیگر آقایی خود را بر والیبال آسیا اثبات کند و همین کار را هم کرد. بازیکنان ایران از همان ابتدا و از بازی اول با قزاقستان، مصمم وارد میدان شدند و مشخص بود که برای قهرمانی تمرین کرده‌اند. 

معمری ادامه داد: تیم ملی ایران بر خلاف تیم‌های کره و ژاپن که با 9 بازیکن آماده به امارات آمده بودند با 12 بازیکن و در واقع 2 تیم کامل پا به مسابقات گذاشت. این در حالی بود که 2 تیم دیگر هم ( تیم ملی ب و تیم زیر 23 سال ) آماده حضور در مسابقات رده سنی خود بودند. ایران کارش را خیلی خوب  شروع و با حداقل ست باخته تمام کرد. ولاسکو از همه بازیکنانش خیلی حساب شده استفاده کرد و در نهایت تیم ملی خیلی مقتدرانه قهرمان آسیا شد.

مدرس فدراسیون والیبال گفت: قهرمانی تیم ملی در خارج از خانه اهمیت زیادی داشت چون همه ما کارشکنی و کاستی‌های عرب‌ها را در این مسابقات علیه ایران می‌شناسیم. حالا وظیفه ما سنگین‌تر شده است.

مربی پیشین تیم ملی در ادامه گفت: حالا دیگر میزبانی مسابقات آسیایی برای ایران کم است و در صورتی که مجبور نباشیم نباید میزبانی مسابقات قاره‌ای را بگیریم چون هزینه اضافی است. دیگر دوران کشورهای شرق آسیا تمام شده و آنها باید برای بازی دوستانه با ایران التماس کنند. ما هم باید از این به بعد تمام فکر و ذکرمان لیگ جهانی، المپیک و مسابقات بین قاره‌ای باشد.

معمری در پایان در مورد پشتوانه سازی برای تیم ملی گفت: بازیکنان حال حاضر تیم ملی اگر دچار مصدومیت نشوند و اتفاق خاصی برای آنها نیفتد تا 4 سال دیگر می‌توانند با همین ترکیب آرمانی فعلی به میدان بروند اما برای قهرمانی در مسابقات سال 2015 و المپیک 2016 باید از همین امروز برنامه‌ریزی کرد. در حال حاضر 100 بازیکن در کشور داریم که می‌توانند به تیم ملی نزدیک شوند. در کل نباید استعدادیابی و مدارس والیبال را فراموش کنیم.

انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon