کریم دولتی گزینه جدی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ

کریم دولتی گزینه جدی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ

خبرگزاری تسنیم: دولتی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و مذاهب اسلامی خبر صحبت با او برای برای معاونت قرآن ارشاد را تأیید می‌کند و می‌گوید: با من نیز مانند افراد دیگری که پیش از این مطرح شده بودند صحبت‌هایی شده است، اما هنوز گزینه قطعی مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، تا امروز حدود 50 روز از عمر دولت یازدهم می‌گذرد. تمامی معاونان مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شده‌اند جز معاون قرآن و عترت که حجت‌الاسلام حمید محمدی همچنان مسئولیت این معاونت را به‌عهده دارد.

از ابتدای کار دولت یازدهم گمانه‌زنی‌های مختلفی درمورد جایگاه معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد مطرح شده است. همان‌طور که پیش از این نام افرادی همچون «حسن بیادی» و یا حتی ابقای «حجت‌الاسلام محمدی» در  این میان مطرح بود، نام «کریم دولتی» عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و مذاهب اسلامی نیز این روزها برای تصدی معاونت قرآن و عترت به میان آمده است.

دولتی یکی از حافظان و اساتید بنام قرآن کریم در کشور است. او در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مطرح شدن نام خود را در ردیف گزینه‌های احتمالی این معاونت را رد نکرد و در این خصوص گفت: با من نیز مانند افراد دیگری که از پیش مطرح شده بودند صحبت‌هایی شده است. اما هنوز گزینه قطعی مشخص نیست و نمی‌توان از تصمیم نهایی حرفی زد.

وی با اشاره به اینکه تمام معاونان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تا به امروز مشخص شده‌اند، تصریح کرد: با توجه به تعیین تمام معاونین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قابل پیش‌بینی است که گزینه قطعی تا هفته آینده اعلام شود و بیشتر از این به طول نینجامد اما حتی من که در میان این گزینه‌ها مطرح شده‌ام نیز از زمان دقیق اعلام نتیجه اطلاعی ندارم.

کریم دولتی دارای مدرک دکتری در رشته علوم قرآن و حدیث است که نام وی میان استادان، حافظان، داوران و فعالان قرآنی کشور مطرح است. وی همچنین ریاست دانشکده علوم و فنون قرآن، ریاست کمیته خادمان و فعالان قرآنی، عضو مرکز طبع و نشر قرآن کریم و عضویت در هیئت علمی دانشگاه علوم و مذاهب اسلامی را در کارنامه فعالیت‌های پیشین خود به ثبت رسانیده است.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران