زنگنه: اگر ذره‌ای در خصوص سلامت بنزین داخلی تردید کنیم از آن استفاده نمی‌کنیم

زنگنه: اگر ذره‌ای در خصوص سلامت بنزین داخلی تردید کنیم از آن استفاده نمی‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات جلسه دیروز کمیسیون با زنگنه گفت: خلاصه اظهارات وزیر نفت در خصوص سلامت بنزین این بود که ایشان تصریح کرد: اگر ذره‌ای در خصوص سلامت بنزین داخلی تردید کنیم از آن استفاده نمی‌کنیم.

سیدهادی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: روز گذشته وزیر نفت در جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس حاضر شد و در خصوص مواردی چون فروش و پالایش نفت، تولید و کیفیت بنزین، مراودات با دیگر کشورها، استفاده منابع نفت و گاز برای صنایع و کاهش خام‌فروشی، میادین مشترک نفتی و کمک به ارائه مواد پتروشیمی به کارخانجات داخلی و همچنین ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران جهت توسعه صنعت پتروشیمی بحث و بررسی شد.

وی افزود: در خصوص موضوع بنزین کلیاتی بیان شد که در این میان مطالبی نیز در مورد سلامت و استاندارد بنزین مطرح شد و آقای وزیر هم توضیحاتی داد.

نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس نهم تصریح کرد: خلاصه توضیحات آقای زنگنه در این خصوص این بود: اگر سرسوزنی متوجه شویم که مصرف بنزین تولید داخل به مردم آسیب می‌رساند و کیفیتش کمتر از بنزین‌های خارجی است، مطمئن باشید که ما از آن استفاده نخواهیم کرد.

حسینی با بیان اینکه توضیحات تفصیلی در این خصوص در جلسه بعدی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با وزیر نفت مطرح خواهد شد، اظهار داشت: قرار شد بعد از تعطیلی یک‌هفته‌ای مجلس و سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، در وزارت نفت جلسه‌ای با آقای زنگنه در این خصوص داشته باشیم و در آن جلسه به‌صورت مفصل‌تر و جامع‌تر به موضوع بنزین، مشکلات تولید و کیفیت آن خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین