آوارگی سردمداران گروهک نفاق پس از حمله به ادوگاه اشرف/ اوباما هنوز دلش به منافقین خوش است

آوارگی سردمداران گروهک نفاق پس از حمله به ادوگاه اشرف/ اوباما هنوز دلش به منافقین خوش است

خبرگزاری تسنیم: یک استاد دانشگاه گفت: اوباما دلش را به منافقین خوش کرده، در حالی که آنها به قدری ضعیف و ذلیل هستند که نمی‌توانند مقاصد او را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، ناصر شعبانی از اساتید دانشگاه و فرماندهان 8 سال دوران دفاع‌مقدس، در مراسم نمادین و مردمی محاکمه منافقین که در دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار شد، گفت: منافقین از همان ابتدا دارای تفکرات انحرافی بودند. این افراد در طول تاریخ اسلام نیز وجود داشتند و منافقینی که در حال حاضر در گروه‌های مختلف به جنایت می‌پردازند، همفکران همین افراد محسوب می‌شوند.

شعبانی با اشاره به نقش منافقین در 8 سال دفاع‌مقدس، افزود: گروه اصلی منافقین در همان اوایل انقلاب از طریق مرزهای ایران به عراق رفتند و در طول جنگ با دادن اطلاعاتی به رژیم بعث عراق، در زمینه مسائل نظامی این رژیم را همراهی کردند.

وی با اشاره به حضور گروهم نفاق در عملیات مرصاد، گفت: وقتی قطعنامه 598 مورد موافقت قرار گرفت، صدام به این گروه اجازه عملیات نظامی داد و تمام امکانات خود و سایر کشورها را در حمایت از آنها بسیج کرد به شکلی که تنها 83 دستگاه تانک پیشرفته از طرف دولت اردن در اختیار آنها قرار گرفت.

این استاد دانشگاه با اشاره به حمله اخیر به پادگان اشرف، گفت: این اردوگاه دارای 3 لایه پناهگاه و 3 ردیف سیم خاردار بود که 40 روز پیش شیعیان شجاع عراق در کنار برخی از اهل سنت این کشور در دهم شهریور به این پادگان که عملیات‌هایی را علیه ایران طرح‌ریزی می‌کرد حمله کردند.

شعبانی افزود: این اقدام شیعیان عراق به نوعی انتقام فرزندان شهدای ما را نیز گرفت و برای همیشه حضور آنها را در این منطقه از بین برد. 

این استاد دانشگاه با بیان اینکه اوباما اظهار می‌کند که قصد براندازی ایران را ندارد، خاطرنشان کرد: آنها هر کاری که از دستشان برمی‌آمده علیه ایران انجام دادند و البته امروز با دادن دفتر به این گروهک در کشورشان به دنبال آسیب‌زدن به ایران از این طریق هستند. 

شعبانی با تاکید بر اینکه حدود 17 هزار شهید ایرانی به دست منافقین به شهادت رسیدند، گفت: پس از حمله به پادگان اشرف منافقین و سردمداران آنها آواره شدند و برخی از اعتراض‌هایی که با حمایت رسانه‌های خارجی در برخی از کشورها صورت گرفت، نشان‌دهنده نداشتن عقبه اجتماعی برای آنها بود. 

وی در پایان تاکید کرد: اوباما دلش را به این منافقین خوش کرده است. البته آنها به قدری ضعیف و ذلیل هستند که نمی‌توانند مقاصد او را انجام دهند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon