بانیولی گفت تیم یک‌دستی داریم/ گول پیروزی‌های‌مان را نمی‌خوریم

بانیولی گفت تیم یک‌دستی داریم/ گول پیروزی‌های‌مان را نمی‌خوریم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس گفت: گول ۳ پیروزی در تورنمنت تهران را نمی‌خوریم.

رضا دامغانی پس از پایان تورنمنت والیبال 4 جانبه تهران به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: مسابقات خوب و البته کمی هم برای ما گول زننده بود. هر 3 بازی خودمان را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و توانستیم حریفان قدرتمندمان  را که البته با ترکیب اصلی خود در مسابقات حاضر نبودند با شکست بدرقه کنیم. البته تاکید می‌کنم که ما گول این 3 پیروزی را نمی‌خوریم. 

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس ادامه داد: حسنی که این تورنمنت برای ما داشت این بود که به نقاط ضعف‌مان پی بردیم و به بازیکنان ما کمک کرد تا هماهنگ‌تر شوند و کار گروهی بهتری انجام دهند. امیدوارم بچه‌ها از این 3 مسابقه حداکثر استفاده را کرده باشند. ما همچنین با 3 پیروزی به نوعی به رقیبان‌مان نشان دادیم که به راحتی به تیمی باج نمی‌دهیم.

دامغانی در مورد حریفان تیمش در این مسابقات گفت: باریج اسانس، علی نادی را در اختیار نداشت و جای خالی آرش کمالوند هم در این تیم حس می‌شد. متین ورامین نیز با مربی ایتالیایی خود و البته در غیاب بازیکنانی مثل معروف، موسوی و محمودی به تهران آمده بود و به همین خاطر مربی آنها نتوانست از 60 درصد قدرت تیمش بهره ببرد. پیکان هم که یک تیم همیشه مدعی است و من مطمئن هستم که این 3 تیم جزو 4 تیم برتر لیگ خواهند بود. 

مربی پیشین تیم‌های پایه ایران در مورد دانیله بانیولی، سرمربی جدید متین ورامین گفت: فرصت زیادی نداشتم که با او صحبت کنم ولی او از ما خیلی تعریف کرد و گفت که تیم یکدست و متعادلی داریم که بدون بازیکن ستاره، خیلی خوب و روان بازی می‌کند.

لیگ برتر والیبال با حضور 12 تیم از عصر یکشنبه 5 آبان شروع می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon