ایرانسل ۲.۸ میلیارد تومان از رگولاتوری تخفیف گرفت

ایرانسل 2.8 میلیارد تومان از رگولاتوری تخفیف گرفت

خبرگزاری تسنیم: معاون نظارت رگولاتوری گفت: نرخ پیشواز ایرانسل در ماه‌های مهر، آبان و آذر کمتر از نرخ مصوب و به قیمت ۲۵۰ تومان بود و از این جهت در پرداختی‌های مابه‌التفاوت تخفیف گرفت و به جای ۶ میلیارد، ۳.۲ میلیارد تومان به مشترکانش پرداخت.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، تخلف دو اپراتور ارتباطی همراه اول و ایرانسل در ارائه آوای انتظار-آهنگ پیشواز و سر باز زدن از مصوبه 147 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات برای کاهش تعرفه این سرویس از 500 به 300 تومان، و در نهایت معرفی آن‌ها به سازمان تعزیرات حکومتی موجب شد که هر کدام به فکر بازپرداخت اضافه دریافتی‌ها بیفتند.

بر این مبنا باقر صمدی -مدیر کل بازاریابی ایرانسل- چهاردهم مهرماه اعلام کرد که مابه التفاوت تعرفه زمستان آهنگ پیشواز ایرانسل به حساب مشترکین واریز و به آن‌ها از طریق پیامک اطلاع داده شده است.

وی همچنین اعلام کرد که 3 میلیارد تومان اضافه دریافتی آهنگ پیشواز ایرانسل به حساب مشترکان بازگردانده شد.

این موضوع در حالی رسانه‌ای شد که پیش از این سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تخلف دو اپراتور همراه اول و ایرانسل را به ترتیب 8 و 6 میلیارد تومان اعلام کرده بود.

اما در اطلاعیه ایرانسل به ذکر رقم 3 میلیارد تومان بسنده شده است.

در این راستا موضوع را از معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری پیگیری کردیم که رضوانی درباره چرایی این موضوع گفت: طبق گفته مسئولان ایرانسل در ماه‌های مهر، آبان و آذر تعرفه‌های پیشواز ایرانسل کمتر از مصوب 300 و به نرخ 250 تومان بوده است و از این جهت میزان نرخی که ما در نظر گرفته بودیم به 3.2 میلیارد تومان کاهش یافت.

وی افزود: با این حساب این اپراتور تنها اضافه دریافتی‌های زمستان را به مشترکانش پرداخت کرد.

او همچنین با تأیید اطلاعات ایرانسل گفت: بانک اطلاعاتی این شرکت در راستای اضافه دریافتی‌های زمستان به رگولاتوری رسید و تأیید شد.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه
آسیاتک