هنوز با مدیریت باشگاه برای جایگزین کمالوند به توافق نرسیده‌ایم

هنوز با مدیریت باشگاه برای جایگزین کمالوند به توافق نرسیده‌ایم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان گفت: کادر فنی به دنبال جایگزین کردن یک بازیکن به جای آرش کمالوند است ولی هنوز با مدیریت باشگاه به توافق نرسیده‌ایم.

مطصفی کارخانه درباره تورنمنت چهار جانبه والیبال تهران به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: به چنین مسابقاتی نیاز داشتیم. البته این فقط نیاز ما نبود بلکه نیاز هر 4 تیم حاضر در این تورنمنت بود. از هیئت والیبال استان تهران تشکر می‌کنم که میزبان چنین مسابقه مفیدی بود. این مسابقات به ما کمک کرد تا نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم.

سرمربی تیم باریج اسانس کاشان ادامه داد: تیم‌های پیکان و آلومینیوم بندرعباس با توجه به اینکه بازیکنان ملی پوش کمتری داشتند و تمریناتشان با نفرات بیشتری برگزار شده بود از ما هماهنگ‌تر بودند.

کارخانه در مورد مصدومیت آرش کمالوند، دریافت کننده ملی پوش تیمش که او را برای دومین سال پیاپی از مسابقات محروم کرد، اظهار داشت: مصدومیت او پس از یک سال دوری از میادین هم برای او خیلی سخت و دردناک بود هم برای ما. روی حضور کمالوند در لیگ حساب می‌کردیم و او از مهره‌های باتجربه و کارآمد ما بود. کادر فنی به دنبال جایگزین کردن یک بازیکن در پست دریافت کننده به جای کمالوند است ولی هنوز با مدیریت باشگاه بر سر میزان بودجه و اینکه این بازیکن داخلی باشد یا خارجی به توافق نرسیده‌ایم.

سرمربی فصل پیش متین ورامین در مورد شرایط این فصل تیم سابقش گفت: برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم با مربی ایتالیایی جدید خود نتایج خوبی بگیرند. احسن شیرکوند برای این تیم زحمات زیادی کشید و یکی از دلایلی که متین ورامین در حال حاضر در لیگ تیم قدرتمندی دارد، تلاش‌های شیرکوند است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon