تصادفات منجر به فوت جاده خزر آباد - بابلسر تمامی ندارد

تصادفات منجر به فوت جاده خزر آباد - بابلسر تمامی ندارد

خبرگزاری تسنیم: بخشدار رودپی ساری گفت: تصادفات منجر به فوت جاده خزر آباد تمامی ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، عادل روحی صبح سه شنبه در جمع اعضای شورای اسلامی و دهیاران دهستان غربی بخش رودپی اظهار کرد: با تعریض راه مواصلاتی ساری به بابلسر که از طریق بخش رودپی این تردد انجام می شود، بخش عظیمی از مشکلات ترافیک و تصادفات جاده ای پس از 35 سال برطرف می شود.

وی افزود: همکاری مردم و تلاش های شبانه روزی دهیاران و شورای اسلامی دهستان غربی برای تعریض این محور ضروری است.

روحی از تعریض راه مواصلاتی محور ساری به بابلسر خبر داد و گفت: پس از 35 سال این محور با همت و پشتکار مردم منطقه بازگشایی می شود.

بخشدار رودپی با بیان اینکه 18 روستا  با جمعیتی بیش از هشت هزار نفر در دهستان غربی سکونت دارند، گفت: شرکت شهرک های صنعتی فاز یک ساری که 140 سرمایه گذار بخش تولیدی وصنعتی  در این شهرک مستقرهستند در تعریض جاده مواصلاتی با اهالی منطقه کمک کنند.

روحی افزود: تعریض این جاده می تواند معضل ترافیکی شهرستان های بابل، قائم شهر، جویبار و بابل را برطرف کرده و راه عبورو مرور حجاج به غرب استان را تسهیل بخشد.

وی با بیان اینکه بخش رودپی از پتانسیل بالای اقتصادی در استان برخوردار استف تصریح کرد: با بازگشایی این محور پتانسیل و ظرفیت های سرمایه گذاری و احداث مراکز علمی  دربخش رودپی افزایش خواهد یافت.

بخشدار رودپی افزود: سالانه تعدادی زیادی از جوانان این بخش بر اثر تصادف رانندگی به علت کم عرض بودن این جاده، جان خود را از دست می دهند و در این راستا اهالی روستا باید برای مسیرگشایی با شورای اسلامی و دهیاران دهستان غربی همکاری کنند تا آسایش و آرامش را به همنوعان خود به ارمغان آورند.

روحی، خواستار همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان برای تعریض جاده مواصلاتی ساری به بابلسر شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon