افزایش ۳ تا ۴ برابری حق انشعاب آب و برق چیت‌چیان را به مجلس کشاند

افزایش 3 تا 4 برابری حق انشعاب آب و برق چیت‌چیان را به مجلس کشاند

خبرگزاری تسنیم: امروز وزیر نیرو در کمیسیون های انرژی و عمران علاوه بر ارائه گزارشهای از پیش مطرح شده، در خصوص افزایش نرخ حق انشعاب آب و برق نیز توضیح خواهد داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، افزایش نرخ مستقیم دریافتی از مردم بابت حق انشعاب (حق اشتراک) آب و برق از حدود 200 تا 250 هزار تومان به حدود 850 هزار تومان امروز در کمیسیون های انرژی و عمران مجلس مورد بحث و بررسی نمایندگان قرار خواهد گرفت.

روز یکشنبه (28 مهر) 19 نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی به وزیر نیرو خواهان افزایش منطقی حق انشعاب آب و برق شدند.

پیش از این احمد سجادی، عضو کیمسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با تسنیم در این خصوص اظهار داشت: جدیدا اقداماتی در راستای افزایش قیمت حق اشتراک آب، گاز و برق صورت گرفته به طوری که حق اشتراک ها از حدود 200 تا 250 هزار تومان به حدود 850 هزار تومان افزایش یافته است که این افزایش قیمت برای مردم به خصوص در مناطق محروم سخت است، از اینرو بررسی این موضوع را در دستور کار کمیسیون انرژی مجلس داریم.

روز گذشته نیز در روزنامه های سراسری صبح کشور، برخی هموطنان با ارسال پیامهایی از افزایش یکباره نرخ انشعاب ها انتقاد کرده بودند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین