امیدوارم تماشاگران با ما آشتی کنند/ در جذب بازیکن دقت بیشتری کردیم

امیدوارم تماشاگران با ما آشتی کنند/ در جذب بازیکن دقت بیشتری کردیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال جواهری گنبد گفت: امیدوارم با تیمی که بستیم و بازی‌هایی که انجام خواهیم داد، نتایج نه چندان خوب فصل پیش را جبران کنیم و تماشاگران هم با ما آشتی کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بای محمد دوجی بعد از حدود 2 سال دوباره هدایت تیم والیبال گنبد را در لیگ برتر بر عهده گرفته است. او چندی پیش به همراه تیمش در تورنمنت 4 جانبه مشهد با تیم‌های میزان مشهد، شهرداری ارومیه و شهرهای تبریز رقابت کرد و آن را در مجموع راضی کننده دانست.

دوجی در این باره گفت: مسابقات خوبی بود و صرف نظر از نتیجه‌ استفاده زیادی از آن بردیم. تمام بازیکنان‌ ما در مشهد فرصت بازی پیدا کردند و ما تا حد زیادی به نقاط ضعف و قوت خودمان پی بردیم. حالا این فرصت را داریم تا با کار کردن روی نقاط ضعف‌مان با قدرت بیشتری وارد لیگ شویم.

سرمربی تیم گنبد ادامه داد: شرایط ما از نظر مالی مثل سال گذشته است اما امسال در جذب بازیکن دقت بیشتری کردیم. من به همراه کمیته فنی باشگاه، نظارت مستقیمی روی خریدهای تیم داشتیم. ما علاوه بر زارع، سلیمانی، عزیزی، سوسن آبادی و الکساندر سیمونوف، 7 یا 8 بازیکن رده سنی امید که بومی گنبد بودند را نیز جذب کردیم. جوانان ما انگیزه زیادی برای بازی و پیروزی در لیگ برتر دارند.

ملی‌پوش پیشین والیبال ایران گفت: امیدوارم با تیمی که بسته‌ایم و بازی‌هایی که انجام خواهیم داد، نتایج نه چندان خوب فصل پیش را جبران کنیم و تماشاگران هم با ما آشتی کنند. در لیگ گذشته تماشاگران دیگر مثل سال‌های قبل از ما حمایت نمی‌کردند.

دوجی در پایان تصریح کرد: در لیگ سال گذشته، کارهای قابل تعریفی در گنبد انجام نشد. تغییر مربی در تیم فصل هم هیچ دردی را دوا نکرد و مشکل تیم از همان ابتدا بود که تیم بسته شد. در واقع مربیانی که به گنید آمدند شناخت خوبی از بازیکنان و شرایط والیبال در گنبد نداشتند. بازیکنان بومی تیم در فصل گذشته کم بودند و به همان عده هم بازی زیادی نمی‌رسید. در گنبد اگر بازیکن بومی روی نیمکت باشد، تماشاگران دیگر از تیم حمایت نمی‌کنند.

لیگ برتر والیبال از یکشنبه 5 آبان آغاز می‌شود و تیم جواهری گنبد در هفته اول میهمان سایپای البرز است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon