"خبرگزاری تسنیم" مایه سرافرازی نیروهای انقلاب است/ رسانه‌های انقلابی در مقابل دشمن متحد باشند


"خبرگزاری تسنیم" مایه سرافرازی نیروهای انقلاب است/ رسانه‌های انقلابی در مقابل دشمن متحد باشند

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل خبرگزاری فارس پیشرفت‌های خبرگزاری تسنیم را مایه سرافرازی نیروهای انقلاب دانست و تأکید کرد: رسانه‌های انقلابی باید در مقابل دشمن به‌صورت متحد عمل کنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در آستانه سالروز عید سعید غدیر خم، مدیرعامل،‌ معاونان و مدیران‌کل خبرگزاری تسنیم با حضور در دفتر مدیرعامل خبرگزاری فارس با وی و جمعی از مدیران این خبرگزاری دیدار کردند.

در این دیدار، سید نظام‌الدین موسوی، مدیرعامل خبرگزاری فارس طی سخنانی ضمن تبریک متقابل عید سعید غدیر و با تأکید بر "ما میراث‌دار فرهنگ غدیر هستیم"، گفت: اگر در هر شرایطی، ولی و مکتب ناب اسلام را حمایت کنیم در صف حامیان حسین(ع) وامیرالمؤمنین علیّ‌بن ابی‌طالب قرار داریم ولی اگر سکوت کردیم جزو حزب قاعدین بوده و اگر در جبهه مقابل باشیم، در صف امثال معاویه و ابوسفیان قرار می‌گیریم.

وی با تأکید بر لزوم زمان‌شناسی و موقع‌شناسی، اظهار کرد: اگر در فضای جدید و جنگ نرم که جنگ اراده‌هاست، دقت کافی نداشته مسائل را اصلی و فرعی نکنیم، قطعاً با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم بود؛ اما اگر فضا به‌درستی شناخته و مسائل اصلی و فرعی تفکیک شود، به پیروزی‌های بزرگی نائل خواهیم شد.

مدیرعامل خبرگزاری فارس، با بیان اینکه "خبرگزاری فارس متعلق به نظام جمهوری اسلامی بوده و متعلق به شخص بنده و هیچ فرد دیگری نیست"، اظهار داشت: مدیران مختلفی در گذشته در خبرگزاری فارس زحمت کشیده و سنگ‌های بسیاری را روی هم گذاشتند تا "فارس" به جایگاه فعلی خود برسد.

موسوی با تصریح بر اینکه "رسانه‌ها" خط و سنگر اول در جنگ نرم هستند، افزود: بایستی رسانه‌های متعلق به جبهه انقلاب اسلامی متناسب با این شرایط آرایش بگیرند و الحمدلله امروز شاهد آن هستیم که نیروهای انقلابی در فضاهای مختلفی که وارد شده‌اند، از جمله فضای رسانه، به‌خوبی درخشیده‌اند و هم‌اکنون در فضای سایبر نیز اگرچه با نقطه مطلوب فاصله داریم، اما نیروهای انقلاب در این عرصه به‌واقع خوب درخشیده‌اند.

وی با بیان "همواره معتقد بوده‌ام که در جبهه انقلاب اسلامی هرچه تکثر رسانه‌ای بیشتر باشد، به‌نفع ماست"، خاطرنشان کرد: اگر رسانه‌های انقلاب با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند، هرچه به ظرفیت رسانه‌ای انقلاب اسلامی در مقابل رسانه‌های جبهه استکبار افزوده شود، نتیجه کار بسیار به‌نفع انقلاب و اسلام خواهد بود.

مدیرعامل خبرگزاری فارس با اشاره به افزوده شدن خبرگزاری تسنیم به ظرفیت رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی اظهار کرد: الحمدلله خبرگزاری تسنیم در این مدت گام‌های بسیار خوبی برداشته و جز این نیز از خبرنگاران و مدیران حرفه‌ای، باانگیزه و معتقد این خبرگزاری انتظار نمی‌رفت.

موسوی افزود: خبرگزاری تسنیم در همین مدت کوتاه، به رسانه‌ای قوی، تأثیرگذار و تثبیت شده تبدیل شده و خبرگزاری تسنیم امروز جزو رسانه‌های مطرح و برتر کشور است که این مایه سرافرازی نیروهای انقلابی است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که رسانه‌های جبهه انقلاب با هم‌افزایی و همیاری، بتوانند از این گردنه و پیچ بزرگ تاریخی که رهبر معظم انقلاب مطرح کردند، به‌خوبی و با موفقیت عبور کنند تا در نهایت رضایت ائمه اطهار علیهم السلام را در پی داشته باشند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران