شکست استکبار در سوریه حتمی است

شکست استکبار در سوریه حتمی است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه خوی گفت: شکست استکبار و ارتجاع در سوریه حتمی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت الاسلام سیدرضی موسوی‌شکوری در خطبه‌های نماز جمعه خوی با توصیه مردم به رعایت تقوی و تبریک روز خانواده و تکریم بازنشستگان به تبیین اهمیت نزول آیه تطهیر در شان اهل‌بیت(ع) و مباهله رسول خدا(ص) پرداخت و اظهار کرد: از نظر اسلام ازدواج و تشکیل خانواده سنت تغییر ناپذیر الهی، محبوب‌ترین بنیان در اسلام و دارای نقش محوری در حراست از دین و عامل ایجاد مودت و رحمت است.

خطیب جمعه خوی با اشاره به جنایات 31 ماهه گروه‌های تروریستی تکفیری مورد حمایت استکبار جهانی و ارتجاع منطقه در کشور سوریه گفت: موفقیت‌ای اخیر حاکمان سوریه در میدان‌های نظامی، سیاسی و دیپلماتیک و بروز اختلافات شدید در میان تروریست‌های تکفیری آنان را با بحران جدی مواجه ساخته است به طوریکه حضور در ژنو2 با مشکلات جدی مواجه شده، از این رو باید گفت استکبار و ارتجاع در سوریه شکست خورده اند.

شکوری با اشاره به انفجارها و ترورهای روزمره در کشور عراق عنوان کرد: آمریکا، اسرائیل، عربستان، القاعده و حزب منحله بعثی عراق برای ساقط کردن دولت شیعی نوری مالکی دست به هر جنایتی می‌زنند و امروز تلاش می‌کنند مردم شهرهای سنی نشین را وادار به تظاهرات علیه دولت کنند.

وی با تبریک روز بسیج دانش‌آموزی و تسلیت سالگرد شهادت شهید فهمیده اظهار کرد: اگر تاریخ سیاسی ایران و انقلاب اسلامی را مورد بررسی قرار دهیم، می‌بینیم در تمامی صحنه‌ها دانش‌آموزان نقش آفـریـن بـوده‌انـد.

امام جمعه خوی گفت: دانش آموزان متعهد ایران اسلامی در تمامی تظاهرات و راهپیمایی‌های قبل و بعد از انقلاب اسلامی، گرامی‌داشت تمامی مناسبت‌های ملی، دینی و انقلابی، حضور در جبهه‌های جنگ در دوران دفاع مقدس، درخشش در المپیادهای علمی و سایر مسابقات بین‌المللی سابقه‌ای درخشان دارند.

وی بیان کرد: در 8 سال دفاع مقدس 550 هزار دانش آموز به طور مکرر به جبهه اعزام شده و شهدای زیادی از این قشر تقدیم نظام اسلامی شده است.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon