درودگر: روحانی ۵ دقیقه هم برای ورزش کار نکرده است/ بقایی کم‌کاری کرد، ترکان کم‌کاری نکند

درودگر: روحانی 5 دقیقه هم برای ورزش کار نکرده است/ بقایی کم‌کاری کرد، ترکان کم‌کاری نکند

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه ملوان گفت که تلاش می‌کند مشکلات مالی باشگاه را برطرف کند. او البته تاکید کرد که در این راه به حمایت مسئولان نیاز دارد.

صادق درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به پیروزی ملوان برابر سپاهان گفت: باید به مردم انزلی تبریک بگویم که پشت تیم‌شان بودند و برد مقابل سپاهان هم برای آنهاست. روزی به گسترش فولاد باختیم و تماشاگران ما را تشویق کردند و این موضوع باعث شد تیم شخصیت بیشتری بگیرد و امروز برابر سپاهان پیروز شود.

وی افزود: از بازیکنان و کادر فنی ملوان هم تشکر می‌کنم که بدون هیچ چشمداشتی تلاش می‌کنند و توانستند در این بازی پیروز شوند. اکنون لیگ برتر جنگ بین اغنیا و فقراست و بازی ما با سپاهان کاملا این موضوع را نشان می‌داد، اما بازیکنان و کادر فنی ما بدون در نظر گرفتن مسئله مالی فقط به تیم و شهرشان فکر کردند و نشان دادند شهرشان و پیراهن ملوان مهم‌تر از مسائل مالی است.

مدیرعامل باشگاه ملوان با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه عنوان کرد: ما کم کاری کردیم اما بچه‌ها کم کاری نکردند و با غیرت‌شان مقابل سپاهان پیروز شدند. من به خاطر ندارم که در این چند سال ملوان توانسته باشد سپاهان را در اصفهان شکست دهد. بچه‌های ما بازی خوبی انجام دادند و کادر فنی هم تعویض‌های به جایی داشت و این موارد باعث شد ملوان مستحق برد باشد.

درودگر درباره اینکه بازیکنان ملوان اعلام کرده‌اند مشکل مالی دارند و چه زمانی قرار است این مشکلات حل شود، با بیان اینکه «مشکلی نیست که آسان نشود، مرد آن است که هراسان نشود» تاکید کرد: مشکلات مالی را حل خواهم کرد و این مسئله را به بازیکنان هم گفته‌ام. از آنها تشکر می‌کنم که تاکنون تحمل کرده‌اند و من هم قول دادم زودتر مشکلات مالی را حل کنم.

وی ادامه داد: با وجود این مشکلات از بازیکنان می‌خواهم با تمام وجود باز هم در خدمت تیم باشند تا بتوانیم روند خوبی داشته باشیم. ما هم نه اینکه نتوانیم مشکلات را حل کنیم، اما توان مالی نداریم و از مسئولان استان و منطقه آزاد می‌خواهم به ما کمک کنند تا مشکلات این تیم مردمی حل شود. آقای حمید بقایی دبیر پیشین شورای هماهنگی مناطق آزاد کم کاری کرد اما از آقای ترکان می‌خواهم که کم کاری نکند. وقتی مسئولان از مردم و شهر انزلی با فعالیت در منطقه آزاد بهره می‌برند کمی هم به مردم این شهر و تیم انزلی کمک کنند. اگر یک تیم نتواند از درآمد شهر خودش هم بهره ببرد فایده‌ای ندارد.

مدیرعامل ملوان تصریح کرد: من از مسئولان تعجب می‌کنم که چرا از ورزش که نشاط را به جامعه می‌آورد حمایت نمی‌کنند. آقای روحانی شاید از وقتی که پست ریاست جمهوری را در دست گرفته 500 ساعت برای سیاست خارجه کار کرده باشد اما فکر می‌کنم برای ورزش که برای مردم نشاط آور است 5 دقیقه هم کاری نشده باشد.

درودگر در پایان به تسنیم گفت: استان گیلان «زَر» است اما یک گوشه افتاده و کسی اهمیتی به این استان نمی‌دهد. دیدید که داماش با اینکه مدیرعاملش استعفا داده و در حاشیه بود برابر ذوب آهن چگونه پیروز شد. من فکر می‌کنم تیم ما هم می‌تواند بهتر از این عمل کند و اگر همت باشد می‌توانیم نیم فصل دوم تیم بهتری شویم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon