معرفی ۴ گزینه برای استانداری کرمان/نجار گزینه اصلی است


معرفی 4 گزینه برای استانداری کرمان/نجار گزینه اصلی است

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت:در حال حاضر ۴ گزینه برای تصدی استانداری کرمان از سوی این مجمع به وزیر کشور معرفی شده است که در میان آنها اسماعیل نجار گزینه اصلی است.

حسین آذین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار کرد: وزیر کشور قول مساعد را برای بررسی گزینه‌های مورد تاکید مجمع نمایندگان استان داده است.

وی با بیان اینکه پیش از معرفی گزینه استانداری کرمان در هیئت دولت، به مجمع نمایندگان استان اطلاع خواهند داد، افزود: تا این لحظه هنوز نتیجه بررسی‌ها و تصمیمات وزارت کشور به این مجمع اعلام نشده است.

هرچه سریعتر تکلیف استانداری کرمان مشخص شود

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزارت کشور در مرحله نخست در حال انتخاب استاندار برای استان‌های دارای اولویت و به نوعی چالش‌دار است، تصریح کرد: به هر حال امیدواریم هرچه سریعتر تکلیف استانداری کرمان نیز مشخص شود.

بلاتکلیفی در سطح استان کرمان به چشم می‌خورد

وی با اشاره به اینکه هرگونه تاخیر در تغییر و یا تثبیت  استاندار کرمان به نفع استان نیست، اضافه کرد: متاسفانه در حال حاضر یک بلاتکلیفی در سطح استان کرمان به چشم می خورد.

آذین، وجود رخوت و سستی در میان مسئولان و مدیران را برای توسعه و پیشرفت استان کرمان به صلاح ندانست و گفت: این مسئله سبب کندی در پیگیری مسائل و مطالبات مردم  در داخل استان برای نمایندگان مجلس نیز شده است.

وی با بیان این نکته که مردم در خلق حماسه سیاسی به تکلیف خود عمل کرده‌اند، افزود: خلق حماسه اقتصادی باید توسط مسئولان به ویژه دولتمردان در کمترین زمان ممکن محقق شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حماسه اقتصادی نیازمند حرکت جهادی دولت است، تصریح کرد: تعجیل در تعیین استانداران می‌تواند در تحقق این مسئله کمک کند.

وی انتخاب 31 نفر برای تصدی استانداری 31 استان کشور را کار بسیار حساسی دانست و اظهار کرد: به هر حال باید هرچه سریعتر این روال به نتیجه برسد تا با تعیین تکلیف مدیران، از میزان سستی و رخوت موجود در ادارات کاسته شود.

استاندار فعلی کرمان مورد تائید مجمع نمایندگان استان است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه استاندار کرمان در دولت یازدهم باید به مسائل فرهنگی و اقتصادی با هم توجه کند، افزود:در صورت تثبیت استاندار فعلی کرمان که مورد تائید مجمع نمایندگان استان نیز می‌باشد، باید توجه جدی‌تری به مسائل موجود در استان شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon