تولید تراکتور در شش ماهه اول امسال ۲۹ درصد افزایش یافت

تولید تراکتور در شش ماهه اول امسال 29 درصد افزایش یافت

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت تراکتورسازی ارومیه گفت: تولید تراکتور در این شرکت در شش ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه،به نقل از ستاد اطلاع رسانی شرکت تراکتورسازی ارومیه غلامعلی نوروزی با اعلام این مطلب اظهار کرد: طی این مدت 750 دستگاه تراکتور در این شرکت تولید و به بازارهای داخل و خارج از کشور عرضه شده است.

وی ادامه داد: در ششم ماهه اول سال 91 نیز نسبت نسبت به مدت مشابه سال 90، شرکت رشد 17 درصدی در تولید برخوردار بود و این آمارها حاکی از آن است که علیرغم مشکلات اقتصادی به ویژه در دو سال اخیر، تراکتورسازی ارومیه همچنان روند رو به رشد خود را حفظ کرده و با ضرب آهنگ بیشتری رو به پیشرفت حرکت می کند که در چنین شرایط اقتصادی بسیار حائز اهمیت است.

نوروزی میزان فروش محصولات شرکت تراکتور سازی ارومیه را در شش ماهه اول امسال بالغ بر 50 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با عنایت به پایان فصل برداشت در پاییز و حصول نقدینگی و به تبع آن افزایش توان خرید کشاورزان و همچنین نزدیک بودن زمان آماده سازی زمین جهت عملیات کاشت در فصل کشت آتی پیش بینی می شود این رقم در شش ماهه دوم سال جهش چند برابری داشته باشد.

مدیرعامل شرکت تراکتورسازی ارومیه  اظهار کرد: 10 درصد محصولات تولیدی در طی این مدت سهم فروش داخل استان بوده که با توجه به بافت جمعیت و شرایط اقلیمی رقم قابل توجهی است.

نوروزی یادآور شد: محصولات شرکت تراکتورسازی ارومیه از لحاظ توان مانور و عملکردی می تواند با محصولات مشابه خارجی رقابت کند و از لحاظ قیمت نیز با توجه به اوضاع اقتصادی حاکم و نرخ ارز، بسیار مقرون به صرفه تر از نمونه های خارجی است.

وی گفت: شرکت تراکتورسازی ارومیه، بزرگترین واحد صنعتی آذربایجان غربی در سال 1362 تاسیس شده و در حال حاضر به عنوان زیر مجموعه شرکت تراکتورسازی ایران فعالیت می کند.

پایان پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon