داروخانه‌های توزیع‌کننده داروهای بیماران خاص افزایش می‌یابند

داروخانه‌های توزیع‌کننده داروهای بیماران خاص افزایش می‌یابند

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان غذا و دارو گفت: تعداد داروخانه‌های توزیع‌کننده داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در صورت گسترش نظارت‌ها افزایش می‌یابد.

رسول دیناروند در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این پرسش که آیا تعداد داروخانه‌های توزیع کننده داروهای بیماران خاص افزایش می‌یابد، اظهار داشت: متأسفانه در مورد داروهای خاص و صعب العلاج به‌روش خاصی قیمت گذاری می‌شود زیرا برخی از این داروها یارانه‌ای هستند و توزیع این داروها در تمام داروخانه‌ها کار را سخت می‌کند و ما نیز باید بتوانیم کنترل داشته باشیم تا این داروها به دست مصرف کننده واقعی برسد.

وی در پاسخ به این مطلب "شما چند وقت قبل قول داده بودید که تعداد داروخانه‌های توزیع کننده داروهای بیماران خاص را افزایش می‌دهید"، عنوان کرد: بله، حتماً این کار را انجام می‌دهیم و هرچه نظارت‌های ما بهتر شود امکان اینکه افزایش یافتن این داروخانه‌ها نیز بیشتر شود بسیار است.

رئیس سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: ولی در حال حاضر هم تعداد داروخانه‌های ما فقط به سه داروخانه در تهران برای توزیع داروهای بیماران خاص و صعب العلاج خلاصه نمی‌شود، بلکه در تهران و استان‌ها نیز این تعداد داروخانه‌ها زیاد است ولی برای نسخه نویسی این داروها محدودیت داریم و مردمی که این داروها را مصرف می‌کنند نیز اندک هستند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon