پرسپولیس میزبان دیدار با الوند همدان شد


پرسپولیس میزبان دیدار با الوند همدان شد

خبرگزاری تسنیم: طبق قرعه‌کشی انجام شده در سازمان لیگ میزبانان و میهمانان دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مراسم قرعه‌کشی انتخاب میزبانان دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در سازمان لیگ برگزار شد.

بر این اساس تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان الوند همدان خواهد بود. زمان دیدار پرسپولیس - الوند هنوز مشخص نشده است اما 2 تیم برای برگزاری این دیدار در روز جمعه 10 آبان موافقت کرده‌اند که سازمان لیگ از باشگاه‌های پرسپولیس و الوند خواسته تا این درخواست را کتباً اعلام کنند، در غیر این صورت سازمان لیگ با برنامه خود پیش می‌رود.

همچنین دیدار نفت تهران و ذوب‌آهن در اصفهان برگزار خواهد شد و فولاد خوزستان و فولاد نوین اهواز هم در جام حذفی داربی خوزستان را به میزبانی فولاد خوزستان برگزار می‌کنند.

با قرعه‌کشی انجام شده گسترش فولاد تبریز و صنعت نفت آبادان هم در آبادان به مصاف هم می‌روند و داماش گیلان نیز باید از راه‌آهن سورینت میزبانی کند.

در این مراسم غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ، آلبرت گریگوریان عضو کمیته مسابقات و همچنین نماینده تیم‌ها حضور داشتند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon