با مشکلات شدید مالی مواجه هستیم/ لیگ امسال با سال‌های قبل قابل مقایسه نیست

با مشکلات شدید مالی مواجه هستیم/ لیگ امسال با سال‌های قبل قابل مقایسه نیست

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان تاکید کرد، تیمش با محدودیت شدید مالی مواجه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم والیبال شهرداری زاهدان در هفته دوم لیگ برتر دومین شکست خود را مقابل شهرداری تبریز متحمل شد. حمید موحدی در مورد این شکست به خبرنگار تسنیم گفت: استان سیستان و بلوچستان برای اولین بار است که در لیگ برتر والیبال شرکت می‌کند و به همین خاطر تجربه حضور در چنین مسابقاتی را ندارد و به اصطلاح حرفه‌ای نشده است. ما مشکلات زیادی در زاهدان داریم. تیم شهرداری زاهدان چون دیر تشکیل شد زمان زیادی را از دست داد و ما در مجموع فقط 45 روز تمرین کردیم.

سرمربی تیم شهرداری زاهدان ادامه داد: به نظر من زمان مناسب برای آماده‌سازی یک تیم جهت حضور در لیگ برتر والیبال حدود 4 ماه است، تا بازیکنان آن تیم به طور کامل از نظر بدنی، فنی و روانی به هماهنگی لازم برسند.

موحدی به مشکل بزرگ و اصلی تیمش نیز اشاره کرد: ما با محدودیت شدید مالی نیز مواجه هستیم. بازیکنان ما هنوز اولین قسط حقوق خود را دریافت نکرده‌اند و ما علاوه بر این از نظر امکانات رفاهی نیز با کمبود مواجه هستیم. مشکلات مالی تا اینجا ضربه زیادی به ما زده است و من امیدوارم برای هفته‌های بعدی این مشکلات برطرف شود.

سرمربی تیم شهرداری زاهدان در مورد لیگ برتر نیز صحبت کرد: امسال شاهد شروع یک لیگ استثنایی هستیم که با سال‌های قبل قابل مقایسه نیست. هر 12 تیم حاضر در لیگ تا حد توان خود بازیکنان خوبی را جذب کرده‌اند و به صورت کاملاً حرفه‌ای وارد لیگ شدند. تا اینجا هم رقابت‌های جذابی را شاهد بوده‌ایم که در آنها پیش بینی نتیجه کار سختی بوده است. اگر لیگ به همین شکل ادامه داشته باشد و نقاط ضعف آن برطرف شود به تیم ملی کمک زیادی خواهد کرد.

شهرداری زاهدان عصر یکشنبه در هفته سوم لیگ برتر والیبال میهمان باریج اسانس کاشان است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon