پیکان بیشترین حق را به گردن تیم ملی والیبال دارد

پیکان بیشترین حق را به گردن تیم ملی والیبال دارد

خبرگزاری تسنیم: قطر پاسور تیم والیبال پیکان گفت: پیکان باشگاه بزرگی است و به نظر من بیشترین حق را به گردن تیم ملی دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد محمدکاظم بعد از 3 سال به تیم پیکان برگشت تا باز هم پیراهن شماره 18 تیم محبوبش را بپوشد. او در این مورد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بعد از 3 فصل به پیکان برگشتم. پیکان باشگاه بزرگی است که بازیکنان خوبی را به تیم ملی معرفی کرده است. به نظر من تیم پیکان بیشترین حق را به گردن تیم ملی دارد. به همین خاطر همه بازیکنان والیبال دوست دارند برای پیکان بازی کنند.

ملی پوش پیشین تیم ایران در مورد حضور فصل گذشته‌اش در تیم شهرداری ارومیه گفت: اوضاع در ارومیه آن طوری نشد که انتظار داشتم ولی به هر حال تجربه‌ای بود که در آینده از آن حتما استفاده خواهم کرد.

قطر پاسور تیم والیبال پیکان درباره سید مهدی بازارگرد، بازیکن هم پستش در پیکان نیز گفت: خوشبختانه بازیکنانی که در پست قطر پاسور بازی می‌کنند، رابطه خوبی با هم دارند. من هم با سید مهدی دوستان صمیمی و خوبی هستیم. ما در تیم ملی هم ارتباط خوب و دوستانه‌ای با هم داشتیم.

محمد کاظم در مورد نتایج نه چندان خوب پیکان در فصل جدید گفت: ابتدای فصل است و طبیعی است که ناهماهنگی‌ها و استرس‌هایی به خاطر شروع لیگ و قرار گرفتن در شرایط مسابقه برای تیم‌ها وجود داشته باشد. با گذشت چند بازی چهره واقعی تیم‌ها مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon