حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ قاطع ملت ایران به امریکا است

حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان پاسخ قاطع ملت ایران به امریکا است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه خوی گفت: حضور گسترده و مستحکم ملت ایران در ۱۳ آبان پاسخ قاطعی به دولت امریکاست.

حجت الاسلام والمسلمین سید رضی موسوی شکوری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه اظهار کرد: مشت های گره خورده ملت ایران در 13 آبان امسال محکم تر از سال های گذشته به آسمان برخواسته و شعار مرگ بر آمریکا در فضای معنوی ایران طنین انداز می شود.

وی افزود: 13 آبان دارای چندین مناسبت است که همه در ارتباط با جنایت های آمریکا است و سالگرد تبعید رهبر کبیر انقلاب به کشور ترکیه در سال 43 یکی از این مناسبت هاست و به خاطر مواظع قاطع ایشان در برابر تصویب مصونیت قضایی (کاپیتولاسیون) آمریکائیان صورت گرفت.

امام جمعه خوی اضافه کرد: رهبر کبیر انقلاب کاپیتولاسیون را یک نوع وطن فروشی، استقلال فروشی و تنزل دادن مقام و ارزش ملت ایران معرفی کردند.

وی مناسبت دیگر این روز را روز دانش آموز عنوان کرد و گفت: به مناسبت سالگرد شهادت دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران توسط دژخیمان پهلوی قشر جوان و دانش آموز عصر حاضر وظیفه دارند از خون  و آرمانهای شهدای دانش آموز انقلاب حفاظت  و راه آنان را ادامه دهند.

عضو شورای حوزه علمیه استان آذربایجان غربی، سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را عنوان دیگر روز 13 آبان خواند و افزود: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام یکی از حوادث مهم در تاریخ سیاسی ایران اسلامی است و سخن معروف امام راحل خطاب به دانشجویان این بود که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

حجت الاسلام شکوری شکسته شـدن ابـهـت ابـرقـدرتی همچون آمـریـکـا، افـشا شدن فـعالیتهای جـاسوسی سفارتـخانه، لو رفتن جاسوسان و عـوامل داخلی آمـریـکا، بهم خوردن شبکه های جاسوسی آمریکا در منطقه، سقوط دولت موقت یعـنی پـل ارتـباطی آمـریکا را از جمله دستاوردهای مهم داخلی و بین المللی اشغال لانه جاسوسی برشمرد.

انتهای پیام/ ق

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon