شکایت وزیر نفت از کارشناس اصلی مبارزه با فساد در قرارداد کرسنت


شکایت وزیر نفت از کارشناس اصلی مبارزه با فساد در قرارداد کرسنت

خبرگزاری تسنیم: یک مقام آگاه گفت: وزیر نفت از کارشناس اصلی پیگیری قرارداد کرسنت و کارشناس ارشد مبارزه با فساد در قراردادهای بین‌المللی و قراداد کرسنت، به دادسرای کارکنان دولت شکایت کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم، یک مقام آگاه در مرکز حقوق بین‌الملل ریاست‌جمهوری اظهار داشت: وزیر نفت از کارشناس اصلی پیگیری قرارداد کرسنت و کارشناس ارشد مبارزه با فساد در قراردادهای بین‌المللی و قراداد کرسنت به دادسرای کارکنان دولت شکایت کرده است.

وی افزود: به نظر می‌رسد این شکایت در راستای تلاش برای متوقف کردن عملیات پیگیری کرسنت و مبارزه با فساد در این قرارداد انجام شده است.

این مقام آگاه اضافه کرد: کارشناس ارشد یاد شده در حال حاضر کارمند دولت نیست و هیچ گونه رابطه استخدامی با دولت و شرکت‌های دولتی ندارد و شکایت از وی به دادسرای کارکنان دولت بلاوجه است.

وی تصریح کرد: داوری بین‌المللی قرارداد کرسنت در حال حاضر در مرحله بسیار حساسی به سر می‌برد و چنین شکایتی در این مقطع زمانی شائبه‌ تلاش برای حاضر نشدن کارشناس اصلی این پرونده در دفاع از مواضع کشور را ایجاد می‌کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon