دادستان زابل به دست سلفی‌های القاعده‌ و با حمایت دشمنان جمهوری اسلامی ترور شد

دادستان زابل به دست سلفی‌های القاعده‌ و با حمایت دشمنان جمهوری اسلامی ترور شد

خبرگزاری تسنیم: مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها ترور دادستان زابل را کار گروه‌های سلفی وابسته به القاعده دانست و تأکید کرد که این افراد از سوی دشمنان جمهوری اسلامی اسلامی حمایت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی یونسی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها صبح امروز پنجشنبه در حاشیه مراسم تشییع حبیب‌الله عسگراولادی در جمع خبرنگاران در خصوص ترور دادستان زابل اظهار داشت: بنده در مرحله اول به خانواده دادستان زابل تسلیت می‌گویم. 

وی افزود: این ترورها ادامه عملیات تروریستی گروه‌های سلفی وابسته به القاعده است و که دشمنان جمهوری اسلامی اسلامی ایران  از آن حمایت می‌کنند.

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها درباره اقدامات لازم برای پیشگیری از انجام عملیات تروریستی تصریح کرد: بیش از هر چیزی باید ما اقلیت‌های مذهبی و مخصوصا اهل سنت را در تمام تصمیم‌گیری‌های محلی و ملی مشارکت دهیم. 

وی اضافه کرد: مرحله دوم این است که تمام نیروهای امنیتی متحد و همکار هم باشند و اختلاف را کنار بگذارند و با هماهنگی کامل با گروه‌های تروریستی مبارزه کنند. 

یونسی تصریح کرد: نیروهای امنیتی ما با اشراف دقیق اطلاعاتی می‌توانند اینگونه اقدامات تروریستی را خنثی کنند و ملت ایران شاهد وقوع این حوادث تروریستی نباشند.

وی با بیان اینکه پیشگیری در اینگونه حوادث مهمترین عامل جلوگیری از وقوع عملیات‌های تروریستی است، افزود: برای پیشگیری باید مردم را در مدیریت مشارکت دهیم و اشراف اطلاعاتی از جمله اقدامات مهم و مورد نیاز است. 

یونسی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برنامه‌های خود را در زمینه اقوام و اقلیت‌ها ارائه داده‌اید یا خیر؟ اظهار داشت: ‌برنامه‌های خود را آماده کرده‌ام و به رئیس جمهور ارائه دادم که امیدوارم تصویب و اجرا شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon