عکاس هرمزگانی مقام دوم جشنواره دوربین دات‌نت را کسب کرد

عکاس هرمزگانی مقام دوم جشنواره دوربین دات‌نت را کسب کرد

خبرگزاری تسنیم: معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: مجید جمشیدی، هنرمند عکاس هرمزگانی، مقام دوم بخش اقتصادی هشتمین جشنواره عکس دوربین دات نت را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس ، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، مهدی نیرومند، اظهار کرد: مجید جمشیدی یکی از عکاسان فعال استان هرمزگان است که تا کنون در جشنواره های مختلف از جمله جشنواره ملی عکس اردیبهشت هرمزگان حضور داشته و عناوین مختلفی را کسب کرده است.

وی افزود: با توجه به برگزاری مستمر جشنواره ملی عکس اردیبهشت در استان هرمزگان، ظرفیت خوبی در این استان ایجاد شده و شاهد تقویت زیرساخت های عکاسی و معرفی هنرمندان عکاس هرمزگانی و استعدادهای این رشته هنری هستیم.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: هنرمندان عکاس هرمزگانی باحضور در جشنواره های ملی و بین المللی افتخارات بسیار خوبی را برای استان هرمزگان کسب کرده اند.

نیرومند افزود: برگزاری دوره های آموزشی عکاسی در شهرستان ها و دعوت از اساتید مجرب این رشته از جمله دیگر برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در این بخش است.

مجید جمشیدی عکاس هرمزگان درباره موضوع عکس برگزیده خود در جشنواره "دوربین دات نت" بیان کرد: این عکس در بخش اقتصادی با موضوع برداشت بادمجان در روستای چای شیرین شهرستان میناب بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon