جلسه مجمع نمایندگان کردستان با وزیر کشور/استاندار ظرف حداکثر ۱۰ روز آینده معرفی می‌شود

جلسه مجمع نمایندگان کردستان با وزیر کشور/استاندار ظرف حداکثر 10 روز آینده معرفی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان گفت: جلسه نمایندگان استان کردستان با وزیر کشور درباره تعیین استاندار کردستان صبح امروز برگزار شد و استاندار کردستان حداکثر تا ۱۰ روز دیگر معرفی می‌شود.

سید محمد بیاتیان دقایقی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در سنندج اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان کردستان صبح امروز برای رایزنی درباره انتخاب استاندار کردستان با وزیر کشور دیدار و گفت‌وگو کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که استاندار جدید کردستان چه زمانی معرفی می‌شود گفت: این احتمال وجود دارد که فردا استاندار جدید معرفی شود و اگر این اتفاق فردا نیافتد استاندار جدید ظرف یک هفته تا 10 روز آینده مشخص خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان تصریح کرد: عبدالمحمد زاهدی جزء گزینه‌های استانداری کردستان است و به احتمال ضعیف گزینه بومی نیز برای تصدی سمت استانداری معرفی شود.

نماینده مردم مریوان و سروآباد نیز درباره این جلسه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در سنندج گفت: نمایندگان استان کردستان همچنان بر انتخاب گزینه بومی برای استانداری کردستان تأکید دارند.

امید کریمیان افزود: وزارت کشور نیز بر انتخاب عبدالمحمد زاهدی به عنوان استاندار تأکید دارد و نتیجه کار هرچه باشد یا در جلسه فردا یا در جلسه هفته آینده دولت نهایی خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon