۴ نفر در تصادف شدید دامغان جان باختند


4 نفر در تصادف شدید دامغان جان باختند

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: وقوع یک فقره تصادف شدید در کمربندی دامغان، مرگ دردناک چهار نفر را رقم زد و دو مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‎رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان، علیرضا رضوی ‎خبیر امروز اظهار کرد: یک فقره تصادف فوتی در کمربندی دامغان به سمت شاهرود رخ داد.

وی افزود: در این سانحه یک دستگاه پژو پارس به شدت با عقب یک دستگاه کامیون بنز برخورد کرد که علاوه بر واژگونی کامیون، متأسفانه چهار نفر از سرنشینان سواری نیز در دم فوت کردند.

رئیس پلیس راه استان سمنان بیان کرد: راننده که مردی 36 ساله بود به همراه دو بانوی 32 و 30 ساله و یک نوزاد دختر سه ماهه بر اثر این تصادف جان باختند.

رضوی‎خبیر از مصدومیت دو نفر دیگر از سرنشینان سواری پژو خبر داد و گفت: مصدومان برای مداوا از سوی نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وی علت این تصادف شدید را بی ‎توجهی راننده سواری به جلو اعلام و تصریح کرد: در بررسی سوابق پژو پارس مشخص شد که این خودرو دارای 15 میلیون و 600 هزار ریال خلافی است.

رئیس پلیس راه استان سمنان با هشدار به رانندگان برای رعایت قوانین و پرهیز از رانندگی طولانی مدت، خاطرنشان کرد: همان‎گونه که بارها توصیه کرده ‎ایم، استراحت به‎ موقع قبل از رانندگی و یا زمانی که حالت خستگی و خواب آلودگی به راننده دست می ‎دهد، در پیشگیری از این‎ گونه سوانح تلخ و ناگوار بسیار مهم است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon