ارتش سوریه کنترل محور جنوبی ریف دمشق را به دست گرفت

ارتش سوریه کنترل محور جنوبی ریف دمشق را به دست گرفت

خبرگزاری تسنیم: یگان‌های ارتش سوریه در ادامه عملیات‌های خود در ریف دمشق، در جنوب سوریه موفق شدند، کنترل محور جنوبی ریف دمشق را به دست گیرند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری عربی پرس، ارتش سوریه موفق شد، کنترل محور جنوبی ریف دمشق در جنوب سوریه را پس از درگیری‌های شدید و سخت که ده‌ها کشته و زخمی از تروریست‌های مسلح برجای گذاشت را به دست گیرد.

ماه‌ها بود که گروه‌های مسلح بر مناطق جنوبی پایتخت سوریه تسلط داشتند که برخی مناطق آن بسیار مهم و استراتژیک بودند و باز پس گیری این محور زمینه را برای پایان حضور عناصر و گروه‌های مسلح هموار می‌کند و منطقه «سبینه» یکی از مناطق حساس و استراتژیک این منطقه است.

عملیات ارتش سوریه برای باز گرداندن محور جنوبی ریف دمشق با آزاد سازی شهرک «البویضه» آغاز و با پیشروی سریع در منطقه «زینبیه» و آزاد سازی شهرک «سبینه» ادامه یافت.

منابع میدانی سوری تاکید می‌کنند که در عملیات آزاد سازی محور جنوبی ریف دمشق ده‌ها تروریست مسلح کشته شدند و در جریان کشف و ضبط سلاح‌های گروه‌های تروریستی در مقرها و مراکز تجمع آنها اسناد و مدارک مهمی ضبط شدند که اثبات کننده ارتباط این گروه‌های تروریستی با طرف‌های خارجی است.

با تصرف مناطق سبینه، الحسینیه، الذیابیه، البویضه و محور جنوبی دمشق تنها دو منطقه «الحجر الأسود» و «القدم» باقی می‌ماند که با تصرف آنها از سوی ارتش سوریه هلال جنوبی دمشق از دست گروه‌های مسلح خارج شده و کنترل آن به دست ارتش سوریه می‌افتد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان