اتفاقات بحث برانگیز داوری در لیگ بیسبال کشور/ دستاوردهای لیگ برای اصفهان

اتفاقات بحث برانگیز داوری در لیگ بیسبال کشور/ دستاوردهای لیگ برای اصفهان

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته بیسبال استان اصفهان گفت: لیگ بیسبال برای اصفهان دستاوردهای خوبی داشت اما اتفاقات بحث برانگیز داوری باعث شد چهره تیم قهرمان این رقابت ها مخفی بماند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان و به نقل از کمیته بیس‌بال استان اصفهان، وحید باطنی اظهار کرد: در سال جاری از گروه شمال طی دو دور رفت و برگشت به میزبانی استان‌های خراسان رضوی و سمنان در نهایت دو تیم قم و آذرخش تهران به ترتیب به عنوان تیم‌های اول و دوم به مرحله نهایی لیگ صعود کردند و از گروه جنوب نیز در مجموع رفت و برگشت به میزبانی استان سمنان دو تیم نادری بوشهر و پاورپایپ اصفهان موفق به حضور در جمع چهار تیم برتر کشور شدند.

وی پیرامون نتایج و اتفاقات پیش آمده در دور نهایی لیگ بیسبال کشور بیان کرد: در روز نخست دو تیم  آذرخش تهران و پاورپایپ اصفهان که هر دو به عنوان تیم دوم از گروه خود به دورنهایی صعود کرده بودند، بر حریفان خود پیروز شدند و به نوعی قدرت خود را به رخ آنها کشیدند.

رئیس کمیته بیسبال استان اصفهان افزود: در ادامه و در روز دوم رقابت‌ها، تیم قم در یک بازی عجیب بر آذرخش تهران پیروز شد، قمی ها با اینکه تا آخرین لحظه 5 امتیاز از حریف خود عقب بودند اما در انتهای با اختلاف یک امتیاز پیروز میدان شدند و توانستند شکست ناپذیری خود را در مقابل تهران حفظ کنند.

وی افزود:‌ نادری بوشهر نیز در یک بازی پر حرف و حدیث و پر اشتباه از طرف آرش تقوایی ، سرداور سمنانی این مسابقه با نتیجه 8 بر 6 پیروز میدان شد تا پاور پایپ نیز در روز دوم شکست را تجربه کند.

باطنی گفت: اتفاقات روز نخست و دوم به شکلی رقم خورد که تمام تیم ها با یک برد و یک باخت هم امتیاز شدند و چهره تیم قهرمان مخفی ماند.

باطنی خاطرنشان کرد: متاسفانه در روز پایانی باز هم اشتباهات همان داور سمنانی منجر به شکست تیم قم در برابر بوشهر شد و آذرخش نیزدرمقابل پاورپایپ پیروز شد تا در نهایت آذرخش تهران و نادری بوشهر با دو پیروزی و یک باخت و به دلیل قانون هد تو هد اول و دوم شدند ، پاورپایپ و نماینده استان قم نیز با یک برد و دو باخت و به دلیل قانون هدتوهد سوم و چهارم شدند.

وی در مورد پاورپایپ، تنها نماینده بیسبال استان اصفهان اضافه کرد: لیگ بیس بال برای استان اصفهان دستاوردهای خوبی داشت که می توان گفت سرمربی تیم پاورپایپ پس از برسرکار آمدن تنها پس از مدت کوتاهی با معرفی چندین بازیکن جدید و ایجاد تغییرات اساسی در تیم موفق شد مقام سوم لیگ را نیز کسب کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon