شنبه آینده مراسم معارفه نخستین فرماندار دولت جدید در فارس


شنبه آینده مراسم معارفه نخستین فرماندار دولت جدید در فارس

خبرگزاری تسنیم:عضو مجمع نمایندگان فارس گفت: شنبه ۲۵ آبان ماه مراسم معارفه فرماندار ویژه لارستان با حضور مسئولان استانی، روحانیان، معتمدان و مسئولان شهرستان در فرمانداری ویژه لارستان برگزار می شود.

جمشید جعفرپور در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار کرد: علی اکبر نجیب زاده به پیشنهاد نماینده مردم و موافقت استاندار فارس برای تصدی سمت فرمانداری ویژه لارستان تعیین شده است.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوابق انقلابی و رزمنده بودن نجیب زاده افزود: ایشان از خانواده محترم شهدا هستند و خود نیز رزمنده بوده اند و ما از تعهد ایشان به پیگیری آرمان های انقلاب و امام راحل (ره) اطمینان داریم.

وی با اشاره به آشنایی نجیب زاده با منطقه لارستان گفت: ایشان پیش از این در مسئولیت‌هایی مانند بخش داری مرکزی لار و بخش داری خنج به مردم منطقه خدمت کرده اند و نسبت به مسائل منطقه آشنایی دارند.

جعفرپور با بیان اهمیت تجربه در پست های اجرایی مانند فرمانداری افزود: نجیب زاده دارای سال ها تجربه در وزارت کشور است که از جمله آنها می توان به فرمانداری فیروزآباد و قیروکارزین، معاونت فرمانداری بندر لنگه، مدیر حراست استانداری فارس، و غیره اشاره کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به سابقه همکاری نجیب زاده و استاندار فعلی در فرمانداری لارستان در سال ها قبل، و همچنین همکاریشان در استانداری فارس، ایشان از حمایت استاندار برخوردارند و این می تواند سبب فعالیت بهتر و موثر تر نجیب زاده در سمت فرماندار ویژه لارستان و معاون استادار باشد.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon