رسانه ها مشروح مذاکرات ژنو را بیشتر روشن کنند

رسانه ها مشروح مذاکرات ژنو را بیشتر روشن کنند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه خوی گفت: رسانه ها مشروح مذاکرات ژنو را برای افکار عمومی بیشتر روشن کنند.

حجت‌الاسلام سید‌رضی موسوی‌شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه اظهار کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری حمایت از هیئت مذاکره کننده ایران از وظایف تمام آحاد مردم اعم از نخبگان، رسانه ها، علما، جریانهای سیاسی و تریبون داران است.

عضو شورای حوزه های علمیه آذربایجان غربی افزود: درباره مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی با گروه 1+5 چند نکته مهم و اساسی وجود دارد که اقشار مختلف مردم موظف هستند به این مسائل توجه داشته باشند.

وی تصریح کرد: نخستین مسئله مورد توجه ملت ایران این است که موضوع هسته ای یک موضوع مهم ملی است از ای رو در اظهار نظرها و موضع گیری ها باید مورد رعایت و توجه ویژه قرار بگیرد.

حجت الاسلام شکوری گفت: مسائل اساسی مربوط به نظام جمهوری اسلامی همانند موضوع انرژی هسته ای زیر نظر ولی امر مسلمین و با هدایت آن بزرگوار صورت می پذیرد و همه ارکان و مسئولان نظام موظف به رعایت نظرات و دیدگاه های معظم له هستند.

وی سومین مسئله را شیوه انعکاس مذاکرات هسته ای و تبیین آن برای توده های مردم دانست و بیان کرد: توجه به این مورد از موضوعات بسیار مهم است که باید مورد عنایت و توجه رسانه های گروهی، روزنامه ها، سایت های خبری و سایر تریبون ها قرار بگیرد و این مسئله موضوعی نیست که مستمسک برای تبیین دیدگاه های سیاسی جناحی و گروهی بشود و در نهایت خدایی نکرده مذاکره کنندگان در این میدان مبارزه تضعیف شوند.

شکوری تصریح کرد: وزارت امور خارجه دولت یازدهم متولی پیش بردن این موضوع است و چارچوب این مذاکرات از طریق ولی امر مسلمین و با نظارت ایشان صورت می پذیرد به طوریکه در مواضع اخیرشان مذاکره کنندگان را فرزندان انقلاب و مورد تایید و حمایت خودشان معرفی کردند.

امام جمعه خوی گفت: از این رو رسانه‌ها و جریان‌های سیاسی باید به این نکته حساس توجه داشته باشند که ایران در برابر کل استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی قرار دارد و لازم است در این صحنه، نرمش قهرمانانه آنان را مورد حمایت قرار بدهیم و خدایی نکرده در موضع گیری های خود مذاکره کنندگان را تضعیف و دلسرد نکنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon