تولید تراکتور ۹۵۰ با موتور بومی در ارومیه

تولید تراکتور 950 با موتور بومی در ارومیه

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت تراکتورسازی ارومیه گفت: به دنبال تحریم‌های اقتصادی سال‌های اخیر و عدم امکان تولید تراکتورهای گروه باغی، تراکتور ۹۵۰ با موتور صد درصد بومی و با اتکا به دانش و توان بالای مهندسی کشور به تولید انبوه رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه و به نقل از روابط عمومی تراکتورسازی ارومیه غلامعلی نورزی اظهار کرد: تراکتور تولید شده با موتور بومی در مقایسه با تراکتورهای تولید شده با موتور وارداتی از کاهش قیمت 45 تا 50 درصدی برخوردار هستند.

وی گفت: ویژگی اصلی این محصول با موتور ایرانی نسبت به موتورهای خارجی که قبلا مورد استفاده قرار می گرفت، توان بالاتر موتور و قدرت بیشتر عملکرد تراکتور است به طوری که توان عملکرد بیش از 30 درصد افزایش داشته است.

نوروزی بیان کرد: محصول جدید از نظر قدرت کشندگی نیز عملکرد بهتری نسبت به مشابه خارجی خود دارد و فعالیت های سنگین را راحت تراز  مدل‌های قبلی خود انجام می دهد.

مدیرعامل شرکت تراکتورسازی  ارومیه با بیان اینکه این شرکت از ظرفیت تولید 2000 دستگاه تراکتور 950 به صورت سالانه برخوردار است، گفت: این محصول در پایان سال گذشته نمونه سازی شد و از ابتدای مهرماه امسال به طور رسمی به تولید انبوه رسیده است.

وی بیان کرد: این محصول که در حال حاضر همانند سری‌های پیشین با کاپوتاژ فلزی عرضه می شود در 3 ماهه پایانی سال به صورت فیس لیفت در دو طرح کاپوتاژی فلزی و کاپوتاژ جدید غیرفلزی با مقاومت بالا عرضه می شود.

نوروزی گفت: شرکت تراکتورسازی ارومیه سابقه  20 ساله در تولید تراکتورهای باغی دارد و با توجه به کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور، محصولات این شرکت همواره از سوی کشاورزان مورد استقبال قرار گرفته است چنانکه محصول 950 قبل از تولید انبوه با استقبال خریداران مواجه شده و پیش فروش آن از ابتدای امسال آغاز شده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon