مثل همیشه شگفتی‌ساز می‌شویم/ پیروزی بر برزیل و آمریکا طعم دیگری دارد

مثل همیشه شگفتی‌ساز می‌شویم/ پیروزی بر برزیل و آمریکا طعم دیگری دارد

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: فکر می‌کنم مثل همیشه تیم ملی بتواند شگفتی‌ساز شود و بتوانیم مقابل برزیل و آمریکا نتایج خوبی کسب کنیم.

رحمان داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد مسابقات والیبال جام بزرگ قهرمانان که از روز سه‌شنبه 28 آبان با حضور قهرمانان قاره‌ها در ژاپن آغاز می‌شود اظهار داشت: با وجود خستگی‌‎هایی که از لیگ جهانی و هفته‌های ابتدایی لیگ برتر در بدن ما باقی مانده بود، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. در واقع فکرش را هم نمی‌کردیم که چنین تمرینات شادابی را برگزار کنیم.

دریافت کننده تیم ملی ادامه داد: بیشتر بازی‌های ما در ژاپن صبح زود برگزار می‌شود بنابراین کادر فنی و پزشک تیم شرایطی را در تهران مهیا کردند که به نوعی شبیه‌‎سازی مسابقات جام بزرگ قهرمانان در ژاپن باشد تا بتوانیم بازی‌های خوب و با نشاطی را ارائه دهیم با این حال بازی در صبح، روی عملکرد ما تاثیر خواهد گذاشت.

داودی درباره مسابقات بزرگ قهرمانان در ژاپن گفت: مسابقات سختی را پیش رو داریم و از طرفی انتظار و توقع مردم از ما واقعا بالا رفته است. همین موضوع استرس و فشار روانی مضاعفی را برای نتیجه گرفتن روی تیم وارد می‌کند. با این حال فکر می‌کنم مثل همیشه تیم ملی بتواند شگفتی‌ساز شود و مقابل برزیل و آمریکایی که که تا به حال برنده نبوده‌ایم، نتیجه خوبی کسب کنیم.

بازیکن تیم میزان مشهد در پایان گفت: ما برای پیروزی مقابل همه تیم‌ها به ژاپن می‌رویم ولی پیروزی مقابل برزیل و آمریکا برای ما طعم دیگری دارد. سایر تیم‌ها مثل روسیه، ایتالیا و ژاپن را شکست داده‌ایم و امیدواریم با پیروزی بر این 2 قدرت جهان که قهرمان المپیک هم شده‌اند، موفقیت‌های تیم ملی را تکمیل کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon