ثبت‌نام برای مسابقه مستند «فرمانده» آغاز شد


مسابقه مستند فرمانده

خبرگزاری تسنیم : مسابقه مستند «فرمانده» با موضوع رقابتی در زمینه‌های مختلف میان ۱۲ نفر از جوانان با ساختاری کاملا متفاوت و در ۱۰ قسمت به همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج تولید شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم ، این مسابقه مستند در قالب یک مسابقه تلویزیونی واقعی با محوریت افراد شرکت کننده تهیه شده و بخش های جذاب و بدیعی در آن گنجانده شده است.

در این مسابقه مستند، 12 نفر از جوانان شرکت دارند که به دو گروه 6 نفره تقسسیم شده اند و مراحل مختلف به شکلی تنظیم شده که پیش بینی گروه برنهد غیرممکن است.

تهیه کننده سری جدید مسابقه مستند «فرمانده» با اشاره به نزدیک شدن بیننده به شخصیت جوانان شرکت کننده و همذات‌پنداری با آنها گفت: در نمونه‌های مشابه این مستند، مسابقه، محور اصلی فعالیت بوده اما در این مسابقه مستند، شرکت کنندگان و مسابقه دهندگان و شخصیت خاص هر کدام مورد توجه قرار می گیرد و بیننده تشویق می شود تا سرانجام هر شرکت کننده را در موقعیت های مختلف تا پایان دنبال کند.

 

 

مهدی مطهر ادامه داد: در این مسابقه مستند، سردار علی مسجدیان از فرماندهان دفاع مقدس، به عنوان فرمانده عملکرد شرکت کنندگان را با کمک دستیارانش آقایان مهدی گلکار و هاشم قنبری قضاوت کرده اند. ساز و کار مسابقه اینگونه است که در هر قسمت هم گروهی که موفقیت کمتری کسب کرده، پس از مشورت، یک نفر را به فرمانده پیشنهاد می کنند تا از گردونه مسابقه خارج شود. بنابر این در هر مرحله یک نفر از گروه بازنده حذف می شود. البته در بخش هایی که تعداد نفرات گروهها تفاوت فاحش پیدا کند، بنا بر نظر فرمانده، افرادی از گروه برنده به گروه دیگر منتقل می شوند.

وی با اشاره به اینکه لوکیشن اصلی این مستند، پادگان سید الشهدا(ع)ی زیباکنار بوده گفت: البته بخشهایی از مستند نیز در شهر، روستا و حتی جنگل تصویربرداری شده است.

 

 

تهیه‌کننده مسابقه مستند فرمانده درباره زمینه های مختلف این مسابقه مستند گفت: جذب دانش آموزان در دو شهر مختلف و ارائه برنامه های فرهنگی برای آنها، مسابقه پینت بال در دل جنگل، مسابقه رالی در دشت و کوه، آشپزی برای سربازان پادگان آموزشی، گذر از میدان موانع نظامی، ارائه خدمات اجتماعی و بهداشتی به ساکنان دو روستا و برنامه هایی از این دست، فعالیت هایی است که برای شرکت کنندگان در این مستند در نظر گرفته شده بود.

 

 

مهدی مطهر همچنین از آماده سازی مقدمات برای ساخت مجموعه دوم این مستند در ایام عید نوروز خبر داد و گفت: جوانان علاقمند جهت شرکت در این مسابقات جذاب می توانند به سایت www.farmandeh.tv مراجعه نموده و ثبت نام کنند تا مقدمات انتخاب شرکت کنندگان اصلی از میان آنها فراهم شود. وی همچنین اعلام کرد جایزه قابل توجهی به قهرمان این مسابقه مستند که لقب «فرمانده جوان» خواهد گرفت، اعطا خواهد شد.

 

 

در این مسابقه مستند که محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است، حدود 50 نفر عوامل ساخت هستند و حامد شکیبانیا کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران