سران فتنه، توبه همراه با جبران خطا را انجام دهند

سران فتنه، توبه همراه با جبران خطا را انجام دهند

خبرگزاری تسنیم: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سران فتنه نظیر موسوی و کروبی برگشت پررنگ و غلیظی از نظام و انقلاب کردند.

آیت‌الله حسن عالمی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، با اشاره به صحبت‌های مطرح شده مبنی بر رفع محدودیت موسوی و کروبی، اظهار کرد: در مورد سران فتنه نظیر موسوی و کروبی باید بگویم آنچه اتفاق افتاد این بود که این‌ افراد جریانی را میدان‌داری کردند که جریانی ضدانقلاب بود.

وی افزود: حوادث سال 88 و میدان‌داری جریان ضدانقلاب توسط سران فتنه ضد ارزش‌های تبلیغی امام راحل در عرصه جهانی بود، به‌نوعی می‌توان گفت موسوی و کروبی برگشت پررنگ و غلیظی از انقلاب و نظام اسلامی کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه سران فتنه باید توبه همراه با جبران خطا انجام دهند، تصریح کرد: این افراد یک سلسله خطاهایی مرتکب شدند و اگر قرار است توبه‌ای صورت گیرد و برگشتی انجام شود، باید نظیر حرّ در کربلا برگشتی با تمام وجود داشته باشد، نه‌اینکه ریاکارانه و منافقانه برگشت و استغفار کنند.

وی خاطرنشان کرد: موسوی و کروبی اگر قرار باشد رفع محدودیت در مورد آنان اعمال شود، باید علاوه بر توبه خطای خود را جبران کرده مرد و مردانه برگردند، نه‌اینکه در جریان توبه یکی به میخ بزنند و یکی به نعل.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دستگاه قضایی تمامی موارد را رصد کرده مستندات را در اختیار دارد و با روشن‌بینی که در تشکیلات قضایی و عدالت‌گرایی که از این دستگاه سراغ داریم مطمئن هستیم که تصمیم صحیح می‌گیرند.

انتهای پیام/آ*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon