مذاکرات دولت و مجلس برای تأمین یارانه ۹۳ کلید خورد/ برگزاری اولین جلسه با حضور عادل آذر

مذاکرات دولت و مجلس برای تأمین یارانه 93 کلید خورد/ برگزاری اولین جلسه با حضور عادل آذر

خبرگزاری تسنیم: نخستین جلسه مشترک دولت و مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان کمیسیون برنامه و بودجه، رئیس مرکز آمار و نماینده معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور برای تأمین یارانه نقدی سال ۹۳ تشکیل شد.

اسماعیل جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم از برگزاری نخستین جلسه مشترک بین نمایندگان دولت و اعضای کمیسیون ویژه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برای تأمین یارانه نقدی سال 1393 خبر داد و اظهار داشت: این جلسه قرار است به‌طور منظم ادامه داشته باشد تا طرح واحدی تقدیم صحن علنی مجلس شود.

وی با اشاره به حضور رئیس مرکز آمار و نماینده معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در جلسه دیروز افزود: تأکید مجلس این است که دولت تلاش کند درآمدها را بر اساس قانون بین بخش‌های مختلف تقسیم کند تا هدفمندی به‌طور دقیق اجرا شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: همچنین برنامه‌هایی برای اختصاص سهم سلامت و تأمین اجتماعی، حمل و نقل و مصرف بهینه سوخت بین مجلس و دولت تدوین خواهد شد تا سال 93 برنامه‌ها برای اجرای هدفمندی کامل و بی‌نقص باشد.

به گزارش تسنیم، در دستور کار کارگروه ویژه کمیسیون برنامه و بودجه بحث و تبادل نظر پیرامون منابع هدفمندسازی یارانه‌ها در بودجه سال 93 کشور قید شده بود.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه