ریاض همکاری با رژیم صهیونیستی برای حمله احتمالی علیه ایران را تکذیب کرد

ریاض همکاری با رژیم صهیونیستی برای حمله احتمالی علیه ایران را تکذیب کرد

خبرگزاری تسنیم: وزارت خارجه عربستان با صدور بیانیه‌ای اخبار منتشره در خصوص همکاری ریاض با رژیم صهیونیستی برای حمله نظامی به ایران را تکذیب کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سی‌ان‌‌ان، وزارت خارجه عربستان با صدور بیانیه‌ای وجود هرگونه هماهنگی و همکاری بین دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی این کشور و موساد رژیم صهونیستی به منظور حمله به ایران را تکذیب کرد.

روزنامه "سندی تایمز" چاپ انگلیس پیش از این از وجود هماهنگی و همکاری بین دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی عربستان و موساد برای حمله نظامی به ایران در صورت توافق احتمالی هسته‌ای در ژنو بین ایران و 1+5 پرده برداشته بود.

این روزنامه  به نقل از برخی منابع دیپلماتیک اعلام کرده بود که در صورت عدم توافق هسته‌ای قاطع و تضمین کننده ایران و 1+5 ریاض حریم هوایی خویش را برای حمله نظامی به ایران در اختیار نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار می‌دهد.

سندی تایمز، همچنین اعلام کرده بود که عربستان همچنین هواپیماهای بدون سرنشین و هلی کوپترهای امداد و هواپیماهای سوخت رسان در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهد.

این روزنامه با اشاره به یک منبع دیپلمات اعلام کرده بود که به محض امضای توافق در ژنو بین ایران و گروه 1+5 گزینه نظامی روی میز قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان