۶ استاندار پیشنهادی دیروز به دولت معرفی شدند/ ۴ استاندار دیگر هفته آینده تعیین می‌شوند

6 استاندار پیشنهادی دیروز به دولت معرفی شدند/ 4 استاندار دیگر هفته آینده تعیین می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: رحمانی‌فضلی گفت: استانداران بوشهر، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، کردستان، هرمزگان و آذربایجان‌غربی را به دولت معرفی کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور عصر امروز در حاشیه شصت و یکمین جلسه شورای اجتماعی کشور که در وزارت کشور برگزار شد، در نشستی‌خبری با خبرنگاران در باره جلسه این شورا، گفت: بعد از اینکه بنده وزیر کشور شدم، جلسه شورای اجتماعی را تشکیل دادم و امروز دومین جلسه این شورا برگزار شد.

وی افزود: در جلسه امروز اطلس اجتماعی کشور به تصویب رسید.

 رحمانی‌فضلی‌در پاسخ به سوالی درباره اینکه استانداران چه زمانی انتخاب می‌شوند؟ اظهار داشت: به زودی همه استانداران تعیین می‌شوند. 6 استاندار پیشنهادی را دیروز به دولت معرفی کردیم و 4 استاندار دیگر ظرف هفته آینده تعیین می‌شوند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: استانداران بوشهر، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، هرمزگان، کردستان و آذربایجان‌غربی را به دولت معرفی کرده‌ایم.

وی در خصوص فعالیت احزاب و حمایت وزارت کشور از خانه احزاب، افزود: هیچ نگرانی برای صدور مجوز برای احزابی که در چارچوب قانون فعالیت می‌کنند وجود ندارد و شما هیچ اعتراضی و گلایه‌ای را راجع به احزاب نمی‌بینید.

وزیر کشور اظهار داشت: در خصوص خانه احزاب نیز باید بگویم از طرف وزارت کشور مانعی برای فعالیت این خانه نیست و باید مجمع خانه احزاب تشکیل شود تا آنها بتوانند کارشان را انجام بدهند.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه ارتباط خوبی را با NGO ها برقرار کرده‌ایم، تصریح کرد: درصدد هستیم اولین جلسه NGOها با حضور رئیس‌جمهور برگزار کنیم تا رئیس‌جمهور در این نشست حمایت خود را از NGO ها(نهادهای مدنی) ابراز کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon