سرمربی ایتالیا: باید از ایران درس بگیریم/ رقابت بین ما همیشه حساس بوده است

سرمربی ایتالیا: باید از ایران درس بگیریم/ رقابت بین ما همیشه حساس بوده است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: روش بازی ایران را تحسین می‌کنم چون آن‌ها بهترین عملکرد خود را در زمین نشان می‎‌دهند و ما باید از مسئله درس بگیریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائورو بروتو پس از شکست 3 بر 2 مقابل ایران در مسابقات والیبال جام بزرگ قهرمانان گفت: برایم خیلی مهم است که قبل از هر چیز به تیم ملی ایران تبریک بگویم. هر 2 تیم به خوبی یکدیگر را می‌شناختند چون در لیگ جهانی گذشته 2 بار با هم روبرو شده بودند. رقابت بین ما همیشه حساس بوده ولی ما به ایران احترام زیادی می‌گذاریم. باید بگویم که روش بازی تیم ایران را تحسین می‌کنم. آنها بهترین عملکرد خود را در زمین نشان می‎‌دهند و ما باید از چنین مسئله‌ای درس بگیریم. هدف ما از شرکت در چنین تورنمنت‌هایی این است که بازیکنان جوان ما تجربه بیشتری کسب کنند. من در این بازی به شوخی به دستیارم گفتم که کاپیتان ما فقط 24 سال دارد.

سرمربی ایتالیا ادامه داد: من فقط حسرت 2 موقعیت را در این بازی می‌خورم. ابتدای ست اول که با ترس بازی کردیم و دیگری در ست سوم در حالی که از ایران پیش بودیم بازی را واگذار کردیم. حالا این مسابقات تمام شده و ما باید به بازی‌های بعدی در توکیو فکر کنیم.

بروتو همچنین گفت: من می‌خواهم در این تورنمنت از تمام بازیکنانم استفاده کنم چون حس می‌کنم این مسابقات فرصت خوبی برای این کار است.

امانوئله بیرارلی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا هم در مورد این بازی گفت: ما می‌دانستیم که مسابقه سختی پیش رو داریم چون ایران تیم خوبی است و والیبال هم یک ورزش تیمی است. من به خاطر 2 اشتباهی که در ست سوم انجام دادم و باعث شکست ما شد خودم را مقصر می‌دانم. من مسن‌ترین بازیکن تیم هستم و نباید این اشتباه را انجام می‌دادم. شکست بدی مقابل ایران خوردیم ولی سعی می‌کنیم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon