درخواست کیم از فیلا برای تغییر زمان مسابقات جهانی

درخواست کیم از فیلا برای تغییر زمان مسابقات جهانی

خبرگزاری تسنیم: رئیس کنفدراسیون کشتی آسیا در نامه‌ای به رئیس فیلا خواستار تغییر زمان رقابت‌های قهرمانی جهان شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس کنفدراسیون کشتی آسیا در نامه‌ای به لالوویچ خواستار ایجاد فاصله زمانی بین رقابت‌های قهرمانی جهان با بازی‌های آسیایی شد. کیم رئیس کنفدراسیون آسیا در نامه خود آورده است:

«من می‌خواهم در مورد تاریخ مسابقات قهرمانی 2014 جهان گفت‌وگو کنم. من متوجه شدم که در تقویم فیلا مسابقات قهرمانی جهان در تاشکند در تاریخ 8 لغایت 14 سپتامبر (17 تا 23 شهریور 93) برگزار می‌شود. در حالی که همان طور که می‌دانید بازی‌های آسیایی 2014 نیز در تاریخ 19 سپتامبر لغایت 14 اکتبر (19 شهریور لغایت 12 مهر 93) در اینچئوان کره جنوبی برگزار می‌شود.

تنها چند روز فاصله زمانی بین مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی وجود دارد که زمان کافی برای آماده‌سازی کشتی‌گیران آسیایی برای هر 2 رقابت وجود ندارد. من یادآوری می‌کنم که این مسئله 2 سال گذشته نیز با حضور رئیس قبلی فیلا، آقای روزیف عضو هیأت رئیسه  و من بحث و توافق شد که مسابقات قهرمانی 2014 جهان، زودتر یعنی در تاریخی بین 1 تا 8 سپتامبر (10 لغایت 17 شهریور 93) برگزار گردد که قبلا نیز در تقویم فیلا گنجانده شده بود.

آقای رئیس از طرف کشتی قاره‌ آسیا از شما می‌خواهم که تاریخ برگزاری مسابقات قهرمانی 2014 جهان را بررسی کنید تا در تاریخی بین 1 تا 8 سپتامبر برگزار شود.از توجه و اهمیت شما به کشتی قاره آسیا تشکر می‌کنم.

چانگ کیو کیم، رئیس کنفدراسیون آسیا»

همچنین رونوشتی از این نامه به میشل دوسون، روزیف و فوکودا دبیر کل و اعضای هیأت رئیسه فیلا ارسال شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon