عطایی: ایران یک بازی بین‌المللی ارائه کرد/ شانس پیروزی مقابل روسیه را هم داریم

عطایی: ایران یک بازی بین‌المللی ارائه کرد/ شانس پیروزی مقابل روسیه را هم داریم

خبرگزاری تسنیم: مربی پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان ایران یک والیبال بین المللی و قابل قبول را ارائه کردند.

بهروز عطایی پس از پیروزی 3 بر 2 تیم ملی والیبال ایران در مسابقات جام بزرگ قهرمانان مقابل ایتالیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: پیش‌بینی ‌می‌کردم که دیدار با ایتالیا، بازی خوبی از کار در بیاید چون تیم ایران تجربه 2 بازی مهم با تیم ملی ایتالیا را در لیگ جهانی داشت که یکی هم با پیروزی ما همراه بود. شاگردان ولاسکو با اعتماد به نفس و آمادگی روحی کامل به مصاف ایتالیا رفتند و در حالی که با شرایط مسابقات آشنا شده بودند توانستند ایتالیا را باز هم شکست دهند.

مربی پیشین تیم ملی ادامه داد: البته فراز و نشیب‌هایی هم در این دیدار داشتیم به ویژه در ست دوم که افت محسوسی کردیم. این طور افت‌ها در چنین تورنمنت‌هایی چندان عجیب نیست چون بازیکنان زیر فشار زیادی قرار دارند. در مجموع ولاسکو با تغییراتی که در این بازی داشت بر روند بازی مسلط بود و در بازیکنان ایران یک والیبال بین‌المللی و قابل قبول را ارائه کردند.

سرمربی تیم کاله آمل گفت: بازیکنان ایران در این بازی سرویس‌های خوبی زدند و حریف را در هم شکستند. روسیه اما حریف سخت‌تری است که تجربه 4 بار بازی با آن‌ها را در چند ماه گذشته داشته‌ایم. همین موضوع کمک زیادی به ما می‌کند تا مقابل قهرمان المپیک و لیگ جهانی، دست و پا بسته نباشیم. بازیکنان ما به هیچ وجه نباید فکر کنند چون ایتالیا را برده‌اند و ایتالیا هم روسیه را شکست داده پس به راحتی روسیه را می‌برند. روس‌ها دفاع خیلی خوبی دارند و ما برای مقابله با این دفاع باید دریافت اول تیم را بهتر کنیم. به نظر من ما شانس پیروزی مقابل روسیه را داریم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon