۱۰۰۰ تاکسی فرسوده در قزوین آماده‌ نوسازی هستند


1000 تاکسی فرسوده در قزوین آماده‌ نوسازی هستند

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: در حال حاضر در شهر قزوین یک هزار تاکسی فرسوده در سیستم ناوگان تاکسیرانی وجود دارد که آماده‌ نوسازی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی قزوین، مصطفی کاشی‌پز اظهار کرد: سایت نوسازی ناوگان تاکسیرانی در شش ماهه‌ امسال مجددا راه‌اندازی شده ولی تا به اکنون آئین‌نامه اجرایی‌ آن ابلاغ نشده است.

وی بیان کرد: همچنین اعتبار مصوب برای نوسازی هر تاکسی نیز مشخص نشده ولی در شهر قزوین 1000 دستگاه خودرو تاکسی آماده‌ نوسازی است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در پاسخ به سئوالی پیرامون طرح پرداخت الکترونیکی کرایه در تاکسی‌ها گفت: این طرح باید با مطالعات بیشتری اجرایی شود، چرا که همه‌ جوانب کار باید در نظر گرفته شود.

کاشی‌پز تاکید کرد: نمی‌توان مدت زمان مشخص برای اجرای این پروژه‌ و عملیاتی کردن آن را عنوان کرد.

وی تصریح کرد: قرار است به صورت آزمایشی بر تعدادی خودرو تاکسی و آژانس‌ها این طرح اجرا شود و سپس در صورت نبود مشکل و رضایتمندی شهروندان و رانندگان به صورت کلی اجرایی شود.

کاشی‌پز به وجود بیش از 5000 خودروی تاکسی در سطح شهر قزوین اشاره کرد و گفت: مدیریت این سازمان احتیاج به درایت و آگهی خاصی دارد و امیدواریم با همکاری و همراهی شهروندان و رانندگان تاکسی بتوانیم در این مسیر گام‌های موثرتری برداریم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon