حل دیپلماتیک مناقشات هسته ای با تهران ممکن است/ لزوم برداشتن گام های اعتماد ساز در مذاکرات ژنو

حل دیپلماتیک مناقشات هسته ای با تهران ممکن است/ لزوم برداشتن گام های اعتماد ساز در مذاکرات ژنو

خبرگزاری تسنیم: وزیر امور خارجه آلمان با اظهار خوش بینی درباره نتیجه مذاکرات هسته ای ژنو و تاکید بر اینکه یک راه حل دیپلماتیک برای این مناقشات امکان پذیر است خواستار برداشتن گام های اعتماد ساز در این مناقشات شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، "گویدو وستروله"، وزیر امور خارجه آلمان خواستار برداشتن گام های اعتماد ساز در مناقشات هسته ای غرب با ایران شده و درباره دور جدید مذاکرات هسته ای ژنو که از امروز آغاز می شود ابراز خوش بینی کرد.

"وستروله" به "دی ولت" گفت که در حال حاضر این مسئله مطرح است که مسیری برای برداشتن اولین گام در مسیر اعتماد سازی پیدا کنیم.

وزیر خارجه آلمان در ادامه این انتظار خود را بیان کرد و اظهار داشت که ایران برای جامعه بین المللی با روشی متقاعد کننده این مسئله را روشن کند که هیچ گونه هدف نظامی را در برنامه های اتمی اش دنبال نمی کند. یک ایران مجهز به تسلیحات اتمی برای ما قابل قبول نیست.

وی افزود: آخرین دور از مذاکرات اتمی با ایران نشان داد که یک راه حل دیپلماتیک مناقشات اتمی با ایران امکانپذیر است. دستیابی به پیشرفت های مهم در مذاکرات هسته ای امروز ژنو می تواند امکانپذیر باشد.

انتهای پیام/  

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان