حماسه اقتصادی با اصلاح فرهنگ کار تحقق می‌یابد

حماسه اقتصادی با اصلاح فرهنگ کار تحقق می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: تا زمانی که فرهنگ کار در کشور اصلاح نشود حماسه اقتصادی تحقق نمی یابد، شورای فرهنگ عمومی باید در راستای اصلاح فرهنگ کار، تلاش کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی عصر امروز در چهل‌ویکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان اظهار کرد: این در حالی است که در سایر کشورها تمامی مشاغل، از جایگاه خاصی برخوردار هستند

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، افزود: برای تحقق حماسه اقتصادی باید فرهنگ کار در کشور اصلاح شود.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با تاکید براینکه تا زمانی که فرهنگ کار در کشور اصلاح نشود حماسه اقتصادی تحقق نمی یابد و شورای فرهنگ عمومی باید در راستای اصلاح فرهنگ کار تلاش کند، اظهار کرد: حماسه اقتصادی زمانی محقق می‌شود که خط قرمز شغل‌ها برداشته شده و تمامی مشاغل مورد توجه قرار گیرند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: باید شغل و کار را به درستی برای مردم و جوانان معنا کنیم تا بدانند که کار تنها به معنای پشت‌میز نشینی نیست.

وی با تاکید براینکه در استانی مانند هرمزگان که قطب صنعتی و اقتصادی ایران است، نباید جوان بیکار داشته باشیم، گفت: باید در استان هرمزگان به مشاغل مرتبط با دریا توجه شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با تاکید براینکه اصلاح فرهنگ کار مسئله بسیار مهمی است، افزود: مسئولان باید به طور جدی روی تصحیح فرهنگ کار تمرکز کنند.

امام‌جمعه بندرعباس گفت: در راستای تحقق حماسه اقتصادی لازم است تا در زمینه اصلاح الگوی مصرف و اصلاح الگو و سبک زندگی فرهنگ سازی لازم انجام شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon