معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد ارس منصوب شد

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد ارس منصوب شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس در حکمی بهرام سرمست را به سمت معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازتبریز، محسن خادم عرب‌باغی در این حکم، توسعه صنعت گردشگری، توجه به آثار تاریخی و باستانی، تلاش برای ارتقای وضعیت اقتصادی بومیان منطقه و توجه به موضوعات اجتماعی و مسائل جوانان را مورد تاکید قرار داده است.

بهرام سرمست سابقه خدمت در سمت‌های مختلفی همچون مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری آذربایجان‌شرقی، سرپرست مرکز مطالعات سیاسی و اجتماعی استانداری، مدیر اجرایی واحدهای تحت نظارت و رئیس اداره دانش‌آموختگان دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی و سرپرست فرمانداری تبریز را دارد و دارای بیش از 17 سال سابقه تدریس در دانشگاه‌های مختلف استان در رشته‌های علوم سیاسی، علوم اجتماعی و مطالعات فرهنگی، ارتباطات و حقوق بین‌الملل است.

همچنین در احکام جداگانه‌ای قهرمان صمدی به عنوان مدیر امور مجامع و حسابرسی داخلی، علیرضا جعفری به سمت رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات و جعفر احمدی علمداری به سمت سرپرست مدیریت املاک و اراضی این سازمان منصوب شدند.

پیش از این نیز مدیرعامل منطقه آزاد ارس در احکامی، جعفر ملکی را به سمت معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ارس، احد نصرتی وایقان را به سمت مشاور مدیرعامل منطقه آزاد ارس، احمد حسن‌نژاد را به عنوان سرپرست مدیریت مرکز نوردوز و میرحسین موسوی را به عنوان سرپرست مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات منصوب کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon