مسئولان مذاکرات هسته‌ای، به معصومین(ع) تمسک جویند


مسئولان مذاکرات هسته‌ای، به معصومین(ع) تمسک جویند

خبرگزاری تسنیم: آیت الله سعیدی گفت: مسئولان سیاست خارجی در حال مذاکره با توکل به خدا و تمسک به عترت معصومین(ع) در عزت و شکوه کشور تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله سعیدی در اجتماعی در اختتامیه نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه جامعه کار، تلاش و تعاون با اشاره به برکات قرآن اظهار کرد: امید است کشور در پناه قرآن بیمه شود و مسئولان سیاست خارجی در حال مذاکره با توکل به خدا و تمسک به عترت معصومین(ع) در عزت و شکوه کشور تلاش کنند.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با اشاره به استعاذه و پناه بردن به خدا از دست شیطان افزود: ابن مسعود نقل کرده است روزی نزد پیامبر(ص) بودم و بر اساس آیات سوره نحل استعاذه کردم و پیامبر تاکید کرد بر آن شیوه ای که جبرئیل من را آموزش داده استعاذه کن.

امام جمعه قم تصریح کرد: ما دو نوع قرائت در قرآن داریم، قرائت با استعاذه و قرائت بدون استعاذه، که شارع مقدس ما بر قرائت قرآن با استعاذه تاکید زیادی دارد.

وی با اشاره به قسم شیطان برای گمراهی فرزندان انسان بیان کرد: اگر از یاد خدا غافل شویم، از طریق هوای نفس و رذالت‌ها دچار سقوط و لغزش می‌شویم

آیت الله سعیدی با اشاره به آیه 99 سوره نحل عنوان کرد: شیطان تسلطی بر ما پیدا نمی‌کند مگر این که ایمان و توکل داشته باشیم، بنابراین بعد از فرار و استعاذه باید به دامان خدا پناه برد و به وسیله پناه گرفتن در دامان خدا است که از خطرات محفوظ می مانیم.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با تاکید بر استعاذه در فعالیت های قرآنی خاطرنشان کرد: استعاذه به قرآن سسب تضمین و حصن فعالیت های ما می شود و فعالیت های ما را ماندگار می کند.

انتهای پیام/
 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon