پشت مذاکره‌کنندگان را خالی نباید کرد/برهم زدن مذاکرات توسط فرانسه تقسیم کار دشمن بود

پشت مذاکره‌کنندگان را خالی نباید کرد/برهم زدن مذاکرات توسط فرانسه تقسیم کار دشمن بود

خبرگزاری تسنیم: وزیر سابق اطلاعات در قزوین گفت: آنچه مهم است این است که ما نباید بگذاریم دشمن ما را مدیریت کند بلکه ما باید با نرمش قهرمانانه دشمن را مدیریت کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در برنامه گرامیداشت سالروز شکست حصر سوسنگرد که صبح امروز در سالن شهید رجایی دانشگاه تربیت معلم قزوین برگزار شد، اظهار کرد: معنای نرمش قهرمانانه این است که ما بتوانیم با زیرکی و هوشیاری دشمن را مدیریت کنیم.

وی افزود: بیانات مقام معظم رهبری بسیار حکیمانه، دقیق و بی بدیل است، سخنان دیروز ایشان نیز برای ما درس دشمن شناسی بود و در واقع ایشان دشمن و استکبار را برای ما رونمایی کردند.

نباید پشت کسانی را که در خط مقدم می‌جنگند، خالی کنیم

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده گفت: ما نباید پشت کسانی را که در خط مقدم می‌جنگند خالی کنیم، ولی برخی حرکت‌ها در دور قبل مذاکرات اشتباه بود، مذاکره تلفنی با دشمن کار درستی نبود، همان‌گونه که دیدیم در این مذاکرات اوباما سر سوزنی از مواضع خود عقب نشینی نکرد.

وی بیان کرد: منظور از نرمش قهرمانانه، نرم شدن و کوتاه آمدن در مقابل دشمن نیست، بلکه زیرکی و مدیریت دشمن است.

دشمن در مذاکرات اخیر، بر هم زدن مذاکرات ژنو را به فرانسه واگذار کرد

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که در مذاکرات اخیر دشمن ما را مدیریت کرد و در این مدیریت با تقسیم کار بر هم زدن مذاکرات ژنو را به فرانسه واگذار کرد.

حجت‌الاسلام مصلحی تاکید کرد: دشمن با این کار چند هدف را دنبال می‌کند، یکی از آن‌ها که در یک موسسه اطلاعاتی آمریکا مطرح شد این بود که باید کاری کنیم که کینه و بغض ایرانی ها نسبت به آمریکا از بین برود و مرگ بر امریکا از شعارهای ایران حذف شود.

عمل به شعار حماسه سیاسی و اقتصادی، اقتصاد مقاومتی نیاز دارد

وی با اشاره به نامگذاری این سال به عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی تصریح کرد: عمل به این شعار، یک اقتصاد مقاومتی می خواهد، نه از نوع اقتصاد ریاضتی کره، بلکه باید با برنامه‌ریزی درست در زمینه اقتصادی نیز همانند موفقیت‌های علمی به اقتدار برسیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon