دور دوم مذاکرات اشتون و ظریف از سر گرفته شد

دور دوم مذاکرات اشتون و ظریف از سر گرفته شد

خبرگزاری تسنیم: دور جدید مذاکرات هسته‌ای در روز سوم، بین وزیر امور خارجه کشورمان و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حالی آغاز شد که صبح امروز در پایان یک ساعت مذاکره، گفت‌وگوها برای انجام مشورت‌های داخلی تیمهای مذاکره کننده متوقف شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به ژنو؛ دور جدید مذاکرات هسته‌ای در روز سوم، بین محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان و کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حالی آغاز شد که گفت‌وگوهای یک‌ساعته صبح در ساعت 10:10 دقیقه به‌وقت محلی متوقف شد.

به‌گفته منابع آگاه این مذاکرات پس از یک ساعت برای انجام مشورت‌های داخلی تیم‌های مذاکره کننده گروه 1+5 و همچنین تیم مذاکره کننده ایران متوقف شده است.

هئیت‌های مذاکراتی کشورهای 1+5 در این فاصله علاوه بر دیدار با کاترین اشتون به نشست‌های دوجانبه نیز پرداخته و با پایتخت‌های خود به مشورت پرداختند.

مذاکرات فعلی دومین دور گفت‌و‌گوهای بین ایران و نماینده گروه 1+5 در روز سوم مذاکرات محسوب می‌شود. روز گذشته نیز ژنو شاهد برگزاری دو دور مذاکره فشرده و محتوایی بین اشتون و ظریف بود. دیپلمات‌های نزدیک به مذاکرات همچنان از وجود برخی اختلاف نظرها و کند بودن روند پیشرفت در مذاکرات خبر داده‌اند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان