سوگواره شعر و عکس عاشورایی در زنجان برگزار می‌شود

سوگواره شعر و عکس عاشورایی در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون اداری و مالی موسسه آموزش عالی روزبه زنجان گفت: سوگواری شعر و عکس عاشورایی امسال به صورت ملی در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، هومن کریملو امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سوگواری شعر و عکس عاشورایی امسال نخستین بار در 17 آذر در استان زنجان به صورت ملی برگزار می‌شود.

وی از حضور داوران خارج از استان در برگزاری سوگواره شعر و عکس عاشورایی خبر داد و افزود: علی سرامی از تهران، زهرا فتحی از ایلام، حیدر حسنلو از زنجان برای بخش شعر و ناصر محمدی و حمید بازرگان به عنوان داروران عکس انتخاب شده‌اند.

معاون اداری و مالی موسسه آموزش عالی روزبه زنجان با اشاره به اینکه در این دانشگاه فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی زیادی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه‌ها با هدف حفظ سلامت روحی و روانی دانشجویان و ایجاد انگیزه برای تحصیل دانشجویان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دانشگاه در سال 1386 با 300 دانشجو افتتاح شد، اظهار کرد: این دانشگاه هر سال شش رشته تحصیلی جدید به رشته‌های فنی مهندسی، علوم انسانی و هنر اضافه می‌کند.

کریملو با اشاره به موقعیت فیزیکی این دانشگاه گفت: این موسسه در زمینی به ابعاد 1.7 هکتار با زیر بنای 13 هزار و 200 مترمربع شامل 30 کلاس درسی، هشت آتلیه، شش کلاس آی ‌تی و آزمایشگاه‌های تخصصی با استاندارد‌های آموزشی ساخته شده است.

وی افزود: این دانشگاه در 18 رشته ورزشی در مسابقات دانشگاهی مقام برتر را به دست آورده ‌است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon