دولت یازدهم حماسه اقتصادی را محقق کند

دولت یازدهم حماسه اقتصادی را محقق کند

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با حل مشکلات اقتصادی، زمینه حرکت چرخ‌های تولید و رونق فضای کسب و کار را فراهم کرده و در راستای حماسه اقتصادی حرکت کند.

سعید زمانیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار کرد: امیدوارم تفکر بسیجی در همه مسائل لحاظ شود و نباید فراموش کنیم راه خروج کشور از مشکلات، عمل به تفکرات بسیجی است.

زمانیان افزود: عزت و افتخاری که امروز نصیب ملت ایران شده در سایه حکومت دینی و به دست با کفایت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان حاصل شده است.

وی تصریح کرد: امروز تکلیف مردم ولایت‌مدار پاسداشت عزتی است که از خون شهدا حاصل شده برهمین اساس باید از مقام معظم رهبری در همه جوانب اطاعت کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به دستورات مقام معظم رهبری عمل کنیم آنقدر کم نمی‌آوریم که در پاسخگویی به ملت نیاز به هزینه نمودن از ولایت فقیه داشته باشیم و نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که باید با کسب تجربه از حوادث ماه محرم سال 61، مردم همیشه پیرو رهبر معظم انقلاب باشند.

زمانیان با اشاره به پایداری و مقاومت ملت ایران، افزود: مردم ایران در برابر دشمنان خواهند ایستاد و با تمامی وجود از دستاوردهای انقلاب دفاع و فریاد مرگ بر استکبار و همچنین مرگ بر آمریکا و اسرائیل را در تمام دنیا طنین‌انداز خواهند کرد و به جنایتکاران امریکایی وظالمان اجازه زیاده‌خواهی و ستم نخواهند داد.

وی اظهار کرد: با حمایت از هیات مذاکره‌کننده هسته‌ای تاکید می‌کنم فرمایشات مقام معظم رهبری در همه زمینه‌ها باید فصل الخطاب عزیزان باشد.

زمانیان خاطرنشان کرد: باید دولت با حل مشکلات اقتصادی، زمینه حرکت چرخ‌های تولید و رونق فضای کسب و کار را فراهم کرده و در راستای حماسه اقتصادی حرکت کند.

وی با اشاره به مطالبات مردم استان از دولت یازدهم، تصریح کرد: رئیس جمهور و هیئت دولت باید با رسیدگی به مسئله حیاتی کمبود آب در استان، به خشکسالی‌های سال‌های اخیر و تغییر اقلیم و نوع بارش که سبب افزایش مشکل کمبود آب شرب و کشاورزی شده توجه ویژه کند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم استان از این موضوع خرسند خواهند بود که در صورت وجود مازاد آب مصرفی مشکل کمبود آب دیگر استان‌های کشور را برطرف کنند.

زمانیان خاطرنشان کرد: باید از طرح‌های غیرکارشناسی که منجر به خشک شدن رودخانه‌های زاینده‌رود و کارون شده جلوگیری و همچنین به موضوع حفر تونل‌های غیر قانونی نیز رسیدگی کرد.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon